Middag på julafta

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Når skal dere spise middag på julafta?

vi skal være hos mine foreldre og dem lurte på om vi skulle begynne og spise i 5 tida.
Synst det var tidlig eg,så sa at for våres del kan vi godt begynne i 6 tida.

Vi spiser alltid kl.17 når julen ringes inn!

Jeg er egentlig vant med å spise sent, ca i 18-19 tia. Men familien til sambo spiser kl 17, så vi har brukt å gjøre d når vi er hos dem. I år skal vi være hjemme hos oss, men pga. disse små barna så blir vi nok å spise kl 17 i år. Syns d er greit at d ikke blir for seint for hennes del.

ORIGINAL: carpus

Vi også[;)]

Vet ikke helt når, men vi har bedt om en litt tidligere middag. Slik at vi også rekker å pakke opp pakker før trøttheten til de små tar overhånd[:)]

Vi har pleid og ha mat i 6 tiden, men for Amalie sin del, og siden vi reiser til syden 1juledag spiser vi halv 5, så hun får god tid til og pakke opp, og "bruke" pakkene en stund før leggetid.. [:)]

ORIGINAL: carpus

Hos mamma sin familie spiser vi som regel alltid i 17:30 tiden, mens hos pappa sin familie spiser vi alltid i 18:30 tiden ...
I år vet jeg ikke helt tid vi skal spise?! [8D]

Vi har og middag klokken 17, eller vi skal iallefall det, blir alltid litt forsinket også må vi jo høre litt på sølvguttene også[:)]

Har vært litt forskjellig.. i år er Emma og kusinen på 1 år der, så vi skal spise ca kl 5 tror jeg.. syns det er helt greit jeg.. [:)]

Vi har pleid å spise klokken 17 hos mamma og de.. Men i år skal vi være hjemme.. og svigers kommer til oss.. =)
Jeg jobber til 16... og må dusje og ordne meg litt etter vakta.. så blir nok brått ikke mat før nærmere 18. men greit det . Ungene skal få kose seg med gaver, og får nok brått en gave før middagen også :) Og kanskje gjemmer vi noen til 1 juledag ;)

Vi pleier å spise ca kl 17.

Back
Topp