Middag på 600 kcal!

NikkiNelsone

Flørter med forumet
Hei!
Søndagen starter jeg med en rensekur basert på aloe vera produkter som varer i 9 dager.
Dag 3-9 skal jeg ha middag på 600 kcal.
Noen som har noen lettvindte middagsforslag som er på 600 kcal? :)

Er det ingen krav til næringsstoffer du trenger?

600 kcl er intet problem med saus, karbohydrater og en brus. Men det er kanskje noe sunnere du vil ha og det blir i tilfellesykt mye vann, salat og fisk :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Last ned MyFitnessPal, da kan du legge inn matvarer på forhånd og se om du nærmer deg målet.

(Litt snodig kur forresten :p )

Det er jo ikke riktig sånn man går fram da, det er vanskelig om man skal beregne middag ut fra antall kalorier. :p
Det du må gjøre, er å finne ut hva du har lyst til å lage, som er passe enkelt, som inneholder en god mengde grønnsaker eller salat, og mest mulig rene proteiner, samt styr unna hvit ris og generelt pasta (men skal du ha så velg grovt), samt en god saus eller noe til.
Så veier du det du forsyner deg med og bruk evt. en app eller noe til å legge inn matvarene til du er fornøyd med kalori-innholdet. Men dersom du blir mett av mindre enn 600 kalorier så trenger du sikkert ikke spise alt.

Middag på 600 kcal er ganske mye! SÅ sant du ikke har tenkt å spise veldig usunt, men regner ikke med at det er poenget. Kan jeg få spørre hvorfor du må spise en middag på 600 kcal?

300 gram laks inneholder jo 500kcal ;)
Ingen spiser 300 gr!? En god middag er et laksestykke på ca 150 gr, et par poteter og en rikelig porsjon dampede grønnsaker. Og det er et godt stykke til 600 altså :p

Jeg ser det er mange som skal ta kuren samtidig, spennende!
Jeg hadde lagd jordbærsalat jeg, ruccola, purre, vårløk, agurk, jordbær, valnøtter, parmesan og basilikum. Skikkelig godt!

Ingen spiser 300 gr!? En god middag er et laksestykke på ca 150 gr, et par poteter og en rikelig porsjon dampede grønnsaker. Og det er et godt stykke til 600 altså :p

Da har du ikke møtt meg skrubbsulten!

Er det ingen krav til næringsstoffer du trenger?

600 kcl er intet problem med saus, karbohydrater og en brus. Men det er kanskje noe sunnere du vil ha og det blir i tilfellesykt mye vann, salat og fisk :p

Tar kosttilskudd ved siden av! :)
Er vell helst noe sunt jeg vil ha i meg ja! :)

Middag på 600 kcal er ganske mye! SÅ sant du ikke har tenkt å spise veldig usunt, men regner ikke med at det er poenget. Kan jeg få spørre hvorfor du må spise en middag på 600 kcal?

Dag 1-2 er det kun kosttilskudd jeg skal ta. Så må vell ha 600 kcal for å ikke få kroppen i sparemodus :)

Jeg ser det er mange som skal ta kuren samtidig, spennende!
Jeg hadde lagd jordbærsalat jeg, ruccola, purre, vårløk, agurk, jordbær, valnøtter, parmesan og basilikum. Skikkelig godt!

Ja. Det er en del som tar denne KickStarten! Blir godt å få renset kroppen skikkelig :)
Nam, det hørtes jo godt ut!

Hvorfor utsette seg selv for en idiotkur når man heller kan endre hele livsstilen, trene og spise sunt?

Mitt tips er og spise rene produkter som fisk, salat..grønnsaker osv. Eller kylling filet med grønnsaker☺

Selv har jeg hvert litt slakk..begynte på torsdag, men har spist skyr som frokost hver dag+ sunn smoothie til kvelds!

Back
Topp