Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snuppa her spiser så seint middag at hun ikke rekker å bli sulten igjen før leggetid [8D]
Hun får en flaske melk før hun legger seg, men blir med det liksom...
blir som regel begge deler her. men idag ble d ikke middag før ca 17.30, hun spiste MANGE pannekaker, så da var hun rett og slett ikke sulten igjen 18.30. så ble med d. skal uansett opp 6.30 imorgen så d går fint.
Her er middagen kvelds. Jeg henter som regel i barnehagen ca 1630. På vei hjem spiser hun matpakkerester, 1 banan eller liknende. Så fort vi er hjemme starter jeg med middagen og den kommer som regel på bordet i 18-tiden, 1830 er vi ferdige med å spise, og da er det 15-20 min med kos før det er kveldsstell og legging. Blir mao liten tid til to måltider, så da har kveldsmaten måttet vike.
Det kommer ann på når han blir hentet. Hentes han tidlig så rekker vi begge deler. Men hvis ikke får han frukt/yoghurt når vi kommer hjem også spiser middag til kvelds. [:D]
Vi spiser middag i 16-16.30 tiden... Så er det kveldsmat litt etter 18.30.
Så kommer det rett og slett an på hvor mye middag vår lille gourmet spiser til middag; han er litt kresen på dette måltidet...
Spiser han myyye middag blir det bare litt havre fras til kvelds. Lite middagskonsumering fører til en real porsjon med havregrynsgrøt... [;)]