Middag og grøt...

"Lønneberget"

Elsker forumet
Noen som har begynt å gi 1 års?
Emil er 9 1/2 mnd... Er det litt tidlig ?.. ikke at jeg mååå begynne men de skal jo smake så mye som mulig smaker..
og er ikke sååå stort utvalg i middagsglass... VEeet jeg kan lage selv , men er ikke det jeg lurer på ;)

ja han får det av og til :) Spørs hva de har på butikken akkuratt da.. Men jeg gav han det en gang når han var rundt 9,5 mnd, og det gikk ned det ;)

Begynte med 12 mnds grøt og middag rett før han ble 10 mnd.
Plutselig fikk han mer matlyst!! Jiiippiii [:D]

ORIGINAL: mammamilla

Begynte med 12 mnds grøt og middag rett før han ble 10 mnd.
Plutselig fikk han mer matlyst!! Jiiippiii [:D]

så bra !!! = )

Hun her HATER barnemat på glass, og 8 mnd er helt utelukket at jeg får i henne, så jeg har ventet med å prøve 12 mnd siden hun helt sikkert ikke liker dem heller. eneste hun liker er youghurtene, 6 mnd pasta med squash fra hipp, og fruktpurre.

Tror ikke det har så mye å si om du prøver 12 mnd nå, det viktigste er at du følger trinnene. ( i følge helsesøster)

Kjøpte inn noen 12 mnd glass i får,så skal teste i morgen[:)] Ellers får han 12 mnd grøt til kvelds. Det er hvertfall poppis![:)]

Jeg har begynt med 12 mnd grøt,men ikke middag,men det er pga han spiser det meste av det vi spiser til middag

Vi prøvde ett 12mnd glass med middag isted , virket som det var helt topp .. litt mer tyggemotsatnd ... ellers SLUKER han bare 8 mnd middagen ... = )

Men er ikke sånn at de kan få vondt i magen og sånn eller ? Kanskje prøve på 12 mnd grøt også ? ....

Hvorfor ikke?
Tiril spiser ikke glass lenger eller grøt.. ho nekter.
Så er kun vår middag og brødskiver[:)] Noe må ho ete... så da blir det sånn.
Litt stress ettersom ho ikke vil spise av skje heller da.....

ORIGINAL: TonjeJenta

Hvorfor ikke?
Tiril spiser ikke glass lenger eller grøt.. ho nekter.
Så er kun vår middag og brødskiver[:)] Noe må ho ete... så da blir det sånn.
Litt stress ettersom ho ikke vil spise av skje heller da.....

HAHA ... Vilje sterk liten pike ;)

Back
Topp