• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Middag nå?

*MIRIAM*

Elsker forumet
Min mann holder på å lage middag til meg nå. Kanskje litt i seneste laget.

Men jeg la meg kl 14.30 i dag og sov til 10.15.

Så fikk jeg akutt sult her.

Andre som spiser så sent

Ja det hender det, er ikke alltid jeg er så sulten ved middagstider så vi lager egentlig middag når vi har lyst[;)]

jeg er også veldig sulten igjen nå må få i meg noe[;)]

Ja ja. Vi har alltid hatt middag i 21-22 tiden. På tide å endre disse vanene til middagstid i 17 tiden kanskje

Jepp, skal koke meg litt spaghetti nå tenkte jeg. Har spist middag idag, men godt med litt varmmat før sengetid [;)]. Også skal jeg straks se Jack Frost [8D]

Godt jeg ikke er alene om å spise så sent
ORIGINAL: Dama

Jepp, skal koke meg litt spaghetti nå tenkte jeg. Har spist middag idag, men godt med litt varmmat før sengetid [;)]. Også skal jeg straks se Jack Frost [8D]

Natt mat er og blir best[:D]

Hurra for nattmat!

Uff er mye sulten for tiden

hender det blir nattemat ja[;)]
er man sulten så er man sulten[:D]hihi

Det smakte helt nydelig med mat. Gikk ikke å la meg før kl 2 i går natt. Spiste opp alt lasagnen. Så det er ikke rester heller igjen. sukk. Spiste mens vi så på sista filmen av ringenes herre. Tror jeg har sett filmen nå 40 ganger eller noe. Blir lissom aldri lei.

Vekta har ikke så veldig godt av all denne maten. Lagt på meg 8 kg til nå [:-]
Men broren til Svogeren min la på seg 25 kg da han og samboeren ventet sitt 1. barn.

Når man har en døgnrytme som deg så må man vel bare spise når man er våken [:D]

Jeg spiser som regel middag rundt 18-19-tiden, men det er fordi jeg skal ha kveldsmat igjen tre timer senere, og da passer det bra med det rundt 21-22.. ellers får jeg jo aldri lagt meg..

jeg slår deg...jeg sto opp kl 02 i natt for å ta meg ei brødskive...så jepp spiser visst litt sent jeg oxo[:D]

Hehe. vittig det der. Godt jeg ikke er alene. Har noen av dere som spiser sent + mannen min som holder meg med selskap og spiser sammen med meg _:)
ORIGINAL: Becca

jeg slår deg...jeg sto opp kl 02 i natt for å ta meg ei brødskive...så jepp spiser visst litt sent jeg oxo[:D]

Jeg har de siste nettene våknet av at jeg både må tisse og holder på å sulte i hjel... De to siste ukene har sulten virkelig satt inn her. Vi spiser gjerne middag sånn i fem-seks tida, og da må jeg spise igjen om kvelden. Det har jeg aldri gjort før.

Back
Topp