Middag mandag

Tomater har jeg aldri fått han til å like!
En kompis av sambo har aldri likt tomater, men ga han en cherrytomat og den likte han faktisk:) Har du prøvd noen andre tomater enn de vanlige?:)

Så bra de er glade i grønnsaker:) Håper Anette blir det også:)

Ja, jeg er kjempeglad for at de liker det:) Er heldig, for ungene mine spiser i grunn stort sett alt som blir servert:)

Du gjorde nok en god jobb når de var mindre:):)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Fra de har vært rundt året, så har jeg gitt de samma middagen som vi voksne har spist og det har gått helt fint:) Neline er som meg, noen konsistenser greier hu rett og slett ikke. Det kan være medisterkaker f.eks, konsistensen kan være litt rar, litt svampete på en måte. Og dampet spinat, den blir også litt rar, så det er noe av det eneste hu har problemer med. Jeg har samme problem med fiskeboller, greier det bare ikke:( Skulle virkelig ønske jeg likte det! Mathea hu spiser alt unntatt dampet spinat hu også! Og det er helt greit de ikke liker en ting, men de skal smake på det før de kna si de ikke liker det:)

Fra de har vært rundt året, så har jeg gitt de samma middagen som vi voksne har spist og det har gått helt fint:) Neline er som meg, noen konsistenser greier hu rett og slett ikke. Det kan være medisterkaker f.eks, konsistensen kan være litt rar, litt svampete på en måte. Og dampet spinat, den blir også litt rar, så det er noe av det eneste hu har problemer med. Jeg har samme problem med fiskeboller, greier det bare ikke:( Skulle virkelig ønske jeg likte det! Mathea hu spiser alt unntatt dampet spinat hu også! Og det er helt greit de ikke liker en ting, men de skal smake på det før de kna si de ikke liker det:)
Det er jeg enig i ja, det måtte alltid jeg når jeg var lita:p

Det er jeg enig i ja, det måtte alltid jeg når jeg var lita:p

Ja, men da har man smakt og liker man det ikke er det helt ok:) Skal ikke tvinges til og spise noe man ikke liker, det synes jeg derimot ikke noe om. Det er tvang og maktmisbruk, etter min mening.

Ja, men da har man smakt og liker man det ikke er det helt ok:) Skal ikke tvinges til og spise noe man ikke liker, det synes jeg derimot ikke noe om. Det er tvang og maktmisbruk, etter min mening.

Jepp, jeg ble tvunget til å spise spekesild, det kom opp igjen for å si det slik, jeg slapp etter den episoden hehe.

Usj!
Husker vi "måtte" spise opp om vi forsynte oss selv... :p

Det måtte vi også, men så lærte vi at det gikk an å forsyne seg to ganger også da. Kan ikke huske å ha tatt noe skade av det.:)
Søs ble tvunget til å spise opp en gang... Det gikk ikke så bra :-p

Hehe.. Jeg husker den dagen jeg sa "mamma i klaaaara ikkje mær" og hun sa "javel, så gå fra bordet da."
Total hakeslepp!!:D

Back
Topp