Middag lørdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
I DAG blir det pizza.
Besøket er på skitur på fjellet så mannen og T skal ut og handle nå.
Lillebror og jeg har laget brownies som steker nå, er veldig spent på den oppskriften =)
Uten mel og sukker!
Og med valnøtter - nam!
OG så skal vi lage vafler for å ha med til Vinterparken i kveld :D

Det blir gryte, men oksekjøtt:-) Mest for å bruke opp grønnsakene før de blir dårlige:-)

I DAG blir det pizza.
Besøket er på skitur på fjellet så mannen og T skal ut og handle nå.
Lillebror og jeg har laget brownies som steker nå, er veldig spent på den oppskriften =)
Uten mel og sukker!
Og med valnøtter - nam!
OG så skal vi lage vafler for å ha med til Vinterparken i kveld :D

Nam, hørtes godt ut alt sammen:D

Blei pølser grilla på bålet i skogen 20 meter fra huset vårt:D:D:D ungene synes det var så stas:p

Blei pølser grilla på bålet i skogen 20 meter fra huset vårt:D:D:D ungene synes det var så stas:p
Jeg ELSKER grilla pølser :rolleyes: Spesielt tykke kjøttpølser, grille de på bål så skinnet sprekker...mmmm!!! :D
Når vi er på hytta til svigerforeldrene mine kjøper de alltid pølser som vi griller rett utfor hytta, fordi jeg er så glad i pølser! :) Nå begynte jeg å glede meg til påske :p

Vi har hatt grilla kylling, chips, salat og bernaisesaus :) Hadde glemt å kjøpe bernaise så mannen måtte kjøre ut kl 20.45 for å kjøpe det til maten :p :)

Jeg ELSKER grilla pølser :rolleyes: Spesielt tykke kjøttpølser, grille de på bål så skinnet sprekker...mmmm!!! :D
Når vi er på hytta til svigerforeldrene mine kjøper de alltid pølser som vi griller rett utfor hytta, fordi jeg er så glad i pølser! :) Nå begynte jeg å glede meg til påske :p

Ja, var skikkelig koselig og sitte rundt bålet alle mann;) hadde besøk, så var skikkelig koselig;) Besøket som hadde tatt med pølser:) Synes det var veldig snilt gjort jeg da<3 Både store og små koste seg:D nesten gang skal jeg kjøpte marsmellows også:D Weeee, er sååå digg det;) Ja, minna veldig om påsken, faktisk:) var bare -3 grader også, så perfekt temperatur:) Koselig og dra på hytta da, misunner deg der;)

Ja, var skikkelig koselig og sitte rundt bålet alle mann;) hadde besøk, så var skikkelig koselig;) Besøket som hadde tatt med pølser:) Synes det var veldig snilt gjort jeg da<3 Både store og små koste seg:D nesten gang skal jeg kjøpte marsmellows også:D Weeee, er sååå digg det;) Ja, minna veldig om påsken, faktisk:) var bare -3 grader også, så perfekt temperatur:) Koselig og dra på hytta da, misunner deg der;)
ooooh, dere må prøve å lage smores!!! :D Man steiker marsmallows på bålet og legger den så på en mariekjeks, en bit melkesjokolade oppå der og en til mariekjeks på toppen!!! NAMMENAMMENAM!!! :D

Så utrolig kos :D Fikk skikkelig påskefølelsen da vi var ute og gikk tur i går. Mildvær og lukten av bål i hele bygda :) Flere som brant bråte runt omkring.
Vi pleier alltid å dra ned i badestranda i påsken med barna til broren min og grille og kose oss :D Gleder meg allerede til årets påske! :D

Back
Topp