Middag/kveldskos i dag da jenter?

^Forundringspakken^

Elsker forumet
Her scores det høyt på husmorfaktoren ikveld..
På menyen står hjemmelaget pizza m. hjemmelagede kjøttboller... Mmmm.. de er så vannvittig gode - og jeg får helt dilla.. Umulig å stå å steike uten å putte i munnen vetu[8D]

Får to venninner på besøk, så blir koselig!

Hva skal dere lage ikveld?

har slengt en pizza i ovnen nå og så blir d bare noe enkelt greier senere, ska ut å kose meg på byen i kveld :)

I kveld skal jeg baaare slappe av, bekkenet ble ikke så glad i meg etter den lille shopping runden[8D]
Nokså sløv er jeg også nå, så er LITT usikker på hva jeg skal lage til middag i dag, blir noe enkelt hvertfall[;)]
Men skal kose meg med film og godis senere, når jeg har inntatt middag^^
Lyst på noe med hvitløksbaguetter, men skal spise lasagne med en venninne i morgen, så det blir ikke lasagne i dag[:D]

Har ikke anelse om hva vi skal lage for noe godt i dag... kjære er foreløbig hos svogeren sin og skrur bil, så venter bare på han slik av vi kan komme oss til butikken.
Må ha litt kose mat i dag. Har 9 mnd bryllupsdag i dag og i morgen har vi vært sammen i 2 år [:D]

Noen forslag?

ORIGINAL: hctib89

I kveld skal jeg baaare slappe av, bekkenet ble ikke så glad i meg etter den lille shopping runden[8D]
Nokså sløv er jeg også nå, så er LITT usikker på hva jeg skal lage til middag i dag, blir noe enkelt hvertfall[;)]
Men skal kose meg med film og godis senere, når jeg har inntatt middag^^
Lyst på noe med hvitløksbaguetter, men skal spise lasagne med en venninne i morgen, så det blir ikke lasagne i dag[:D]

ÅÅÅÅÅ--. hvitløksbaguetter... DET fikk jeg lyst på og [8D]
Du kan jo for eksempel lage... løvbiff, løvstek eller hva det nå heter.. sånn tynn kjøttgrie, skjære opp litt salat og ha hvitløksbaguetter til [;)]

Åhhh, gratulerer med bryllupsdag, og dagen i morgen [:D]
Disk opp noe biff til mannen din, mannfolk liker alltid det. Favoritten min er med fløtegratinerte poteter, stekte (lett freste i en panne med margarin) grønnsaker (jeg bruker løk,paprika,sjampinjong, og squash), og en god saus.. En klassiker [:)]
Håper dere får en fin feiring [;)][;)]
ORIGINAL: Devilina

Har ikke anelse om hva vi skal lage for noe godt i dag... kjære er foreløbig hos svogeren sin og skrur bil, så venter bare på han slik av vi kan komme oss til butikken.
Må ha litt kose mat i dag. Har 9 mnd bryllupsdag i dag og i morgen har vi vært sammen i 2 år [:D]

Noen forslag?

Jeg skal lage noe av røkt kjøttpølse, men greier ikke bestemme meg for hva... Forslag?[8|][;)]

Jeg eg megaslapp idag, ligger på sofaen å drømmer om noe snadder mat [:)]
Har en fantastisk kjæreste som gjerne vil servere meg noe.. men jeg vurderer rett å slett å bestille en fancy peppes pizza [8D]

Ha en super lørdag jenter! [:D]

Her blir det standar hjemmelaget pizza.

Hvordan lager du hjemmelagde kjøttboller Elise? Hørtes spennende ut [:D]

Akkurat spist biff med baktpotet med bacon og stekt sopp og en hjemmelagd fløtesaus med sopp og løk oppi, deilig [:D]

Så er det salt potetgull og kvicklunsj etterpå[:D]

Skal ha naboene på lasagne,baguetter og salat..til dessert sjokoladepudding i skåler toppet med litt krem og jordbær[:D]

Her lager vi ovnsgratinerte kyllingfileer i saus og ris til! Super godt! Skal kose oss med tv-underholdning og godis etterpå! Herlig!

ORIGINAL: mummy4ever

Forandring fryder iallfall[:D]

Karbonadedeig, en halv finhakket gul løk, halvannen hvitløksbåt, salt,pepper, og kayennepepper+ to sammenpiskede egg[:D]
Rører alt og former små boller med to teskjeer. Synes de blir supergode - og du kan selvsagt bytte ut krydderne for å få litt forandring[:)]

Vi ble så lei pepperoni og kjøttdeig etc - så måtte finne på noe nytt[;)]

ORIGINAL: ^Elise^

ORIGINAL: mummy4ever

Forandring fryder iallfall[:D]

Karbonadedeig, en halv finhakket gul løk, halvannen hvitløksbåt, salt,pepper, og kayennepepper+ to sammenpiskede egg[:D]
Rører alt og former små boller med to teskjeer. Synes de blir supergode - og du kan selvsagt bytte ut krydderne for å få litt forandring[:)]

Vi ble så lei pepperoni og kjøttdeig etc - så måtte finne på noe nytt[;)]

Vi har ALLTID pølsebiter og pepperoni på, og jeg er lei pølsebiter. Pepperoni er NAM! Kanskje jeg skal prøve å lage kjøttboller. Jeg elsker jo kjøttboller på kjøpepizza [:)]

Back
Topp