Middag Igjeen

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
har lyst og overaske med god middag idag og siden jeg er gravid har jeg fått avsmak på det meste av kjøtt bortsett fra kylling. så vil lage noe med kylling som ikke er alt for avansert meen noe vi alle kan like da ikke kylling er det beste mannen vet :-P Noen med forslag ??? :)

Jeg synes det er veldig godt å bråsteke filetene i panna og steke ferdig i ovnen. Gjerne med bacon surret rundt :) Som tilbehør kan man ha nesten hva man vil, jeg har dilla på søtpotet om dagen og ville kanskje laget en søtpotetmos å ha til om jeg skulle hatt det nå :p

Fylt kyllingfilet med endten bacon eller spekeskinke surret rundt :) tilbehør , stekte grønnsaker og fløtegratinerte poteter :D

Jeg synes det er veldig godt å bråsteke filetene i panna og steke ferdig i ovnen. Gjerne med bacon surret rundt :) Som tilbehør kan man ha nesten hva man vil, jeg har dilla på søtpotet om dagen og ville kanskje laget en søtpotetmos å ha til om jeg skulle hatt det nå :p
Søtpotet er favoritt her i huset! Så mitt forslag ville vært det samme som ditt ;)

Hva med kylling i form? Jeg pleier å dele kyllingfilet i mindre biter, steke dem lett i panna, koke opp grønnsaker evnt også potet og putte alt i en form. Lage saus og heller over kyllingen/grønnsakene i formen og drysse ost på toppen. Stekes på 200 grader i min. 20 min. Serveres med ris eller potet (om du ikke har potet i formen da såklart) :)

Jeg er og en kylling fanatiker!! :-D men jeg liker heller ikke så godt lår og vinger. Kyllingryte, pastasalat med kylling, kylling i pitabrød, kyllingfajitas, ovnsbaktkylling med paprika og løk med fløte, kylling surret med bacon eller skinke, tandoori chicken eller kyllingwok. Bare noe jeg kom på i farten. :-p og du kan aldri slå feil med kylling og rødløk sammen . Yammiii

Du har sikkert funnet en rett allerede i og med at du skrev dette for mange timer siden :P Men chicken tandori slår veldig godt an her hjemme, selv hos gubben som ikke er så glad i kylling ;)

Grillet kylling med chips til
Kyllingwok
Ovnsgratinert kyllingfilet med ris og salat
Kyllingburger laget av kylligfilet
Kylling i pitabrød med fajitaskrydder (blir likt taco bare at du bruker kylling, fajitaskrydder og pitabrød)

Back
Topp