middag idag

Vi skal ha gambisk peanøttsuppe med kylling, med couscous til, og salat.

skal på seinvakt i dag, så vet ikke ka det blir[:)]

ORIGINAL: ~Jackpot~

tacopasta[&:][:o] første gang så nå er vi spent[:D] sikker på at benji kommer til å spise seg ihjel[:o]

men dere, jeg har et sykt godt middagstips[:D]

kylling med mushroom an pepper sauce (toro tror jeg[8|])med ris ved siden av, det er sååå jævli godt[:D][:D]

det er godt men veldig mektig...
men synes det blei lite smak. litt tam..så om jeg skal lage det igjen så skal jeg ha 2pakker med
taco krydder[;)]

Fylt fisk med mandelpoterer og raspa gulerøtter

tom yum suppe med reker og så har vi hvitløk kjøttboller til

Hvordan lager dere denne tacopastaen????? Hørtes godt ut

Endte med fiskepinner og kokte grønnsaker i går.. Så da blir det pannekaker med fyll idag. Som vi egentlig skulle ha i går. [8D]

vet ikke...har ikke bestemt meg enda..:) må se det litt an:) hhi....se om det blir kylling og ris med saus til:)

ORIGINAL: kate

TACOPASTA (ca 4 personer) 

• Kok ca 6 dl pastaskruer
  • Stek ca 400 gram kjøttdeig sammen med tacopulver og 2 dl vann
  • Sil pastaen og ha den oppi en ildfast form, bland i 1 pk Creme Fraiche og 1 pk Tine Smøreost Urter (Det gjør ingenting om det blir litt klumper)
  • Bland kjøttdeigen oppi med pastaen
  • Så strør du raspet ost oppå og setter formen i ovnen på ca 175 grader i 15 min (Du ser på osten når den er ferdig)

La den gjerne stå litt før du spiser. Server med stekte baguetter og en frisk salat! NAMNAM [:)]

ORIGINAL: lille umulius

ORIGINAL: kate

TACOPASTA (ca 4 personer) 

• Kok ca 6 dl pastaskruer
  • Stek ca 400 gram kjøttdeig sammen med tacopulver og 2 dl vann
  • Sil pastaen og ha den oppi en ildfast form, bland i 1 pk Creme Fraiche og 1 pk Tine Smøreost Urter (Det gjør ingenting om det blir litt klumper)
  • Bland kjøttdeigen oppi med pastaen
  • Så strør du raspet ost oppå og setter formen i ovnen på ca 175 grader i 15 min (Du ser på osten når den er ferdig)

La den gjerne stå litt før du spiser. Server med stekte baguetter og en frisk salat! NAMNAM [:)]

Takk! Det skal jeg prøve

Her blir det ris, kyllingfilet og sweet and sour saus.
Tacopasta høres forresten utrolig godt ut, det skal jeg prøve til helga[:)]

Jeg skal på jobb snart,så jeg holder på å bake pizzasnurrer til gutta mine, som de kan spise til middag da de er ferdige i bh og på jobb![:D]
Også tar jeg med meg noen også, selvfølgelig.[;)]

Skal spise hos foreldrene min i dag. [;)]

her blir det fiskekaker i pitabrød med masse salat[8D]

pøls og potetstappe

her blir det pølsegrateng i dag[:)]

Back
Topp