Middag idag?

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
hva skal dere spise? Blir amerikanske pannekaker på meg og kidden. Hatt lyst på det lenge, og var ikke så mye annet spennende i hus. Gidd ikke kjøre på butikken heller. Mannen lagde hjemmelagde burgere med søtpotetpommes igår og imorgen har han lovet meg chili con carne :)
 
Jeg hadde litt kotelleter på jobb i dag. I kveld blir det nok restemiddag. Spiser lite fra ettermiddagen og utover kvelden da jeg ofte er for trøtt til å spise :)
 
Pizza :D
 
Type hjemmelaget
 
Restemat fra julebord i går :) hadde spleise-julebord på hytta, alle inviterte tok med seg "litt" mat, så da blir det restemiddag i dag :)
 
Bestilte nettopp take-away, så middagen skal komme på døra om ca 30 min :p
Blir vårruller og chop suey.
 
Kjøttsuppe med masse digge rotgrønnsaker. Svineknoken står og koker seg nå. Kasta nesten opp da jeg letta på lokket i sted, så det spørs om jeg kommer til å spise eller ikke... Er vanligvis veldig glad i det men...
 
Vi var ute på hotell med hele familien på julemat buffé... Kasta opp en del før jeg kom så var usikker på om jeg kom til å orke noe... Nå er jeg så mett jeg holder på å spy haha
 
Hadde linguine(pasta) med scampi, chili og litt sterke wokgrønnsaker. Var godt der og da. Men har sjelden lyst på rester om dagen. Lurer på hva jeg har lyst på i morgen.
 
Kjøttkaker i brunsaus med poteter og grønnsaker:) spiste meg stappa mett:p
 
Back
Topp