Middag idag?

Idag ble det først kjøttkaker med potetmos og LØØØØØK ♥ Så var det fiskekaker, spagetti å potet :p ja, middag 2 ganger idag, enda sulten!
 
Idag ble det først kjøttkaker med potetmos og LØØØØØK ♥ Så var det fiskekaker, spagetti å potet :p ja, middag 2 ganger idag, enda sulten!
Kjøttkaker uten brunsaus? Blasfemi! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var det jeg tenkte, siden det virker som du ikke er spesielt glad i og lage mat så ville jeg komme med noe som går raaaskt! Kan bruke steike ris også, om du har boe igjen.

Jeg bruker forresten yumyum nudler. (De billige). Liker de bedre enn mr.lee når de skal steikes. Bruker som regel kikoman og karri oppi men d er smakssak ;)
Yum yum nudler er mye bedre enn mr.lee. De er gode å bare spise fra posen også... Elsker nudler, altfor lenge siden jeg har lagt det.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Idag hadde vi kyllinglår fra frittgående kyllinger fra gokk. De skal visst ha det så bra og vokser i egen fart. Myyye bedre enn " vanlige" kyllinglår.


Sent from my iPad using BV Forum
 
De har veldig god mat og milkshakes på Ryes òg. Og der er det tre halvlitere for 100 kr før kl. 20 for de som vil drikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Er alene med litja så blir ingen pilsing ;)

Ble forresten Take-away pizza, venter på den nå ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp