Middag idag ?

Veråna

Glad i forumet
Hva står på menyen idag hos dere ???

Her blir det gooood lapskaus, med pølse og litt pinnekjøtt i (for smakens skyld). Vi har også lagd boller med sjokoladebiter i og skal lage skoleboller, mmm... gleder meg!!!

ORIGINAL: Dollysmurfen

Er hjemme hos mamma for tiden, og idag skal jeg lage pølsegrateng med grønnsaker til familien [:D]

mm.... oppskrift??

i dag blir d kjøttboller og potetmos her. [:)]
i morgen fiskeboller i hvit saus og fredag pølse, kålrabistappe, potet og hvit saus. *mmmm* [8D]

ORIGINAL: Angel_Girl87

i dag blir d kjøttboller og potetmos her. [:)]
i morgen fiskeboller i hvit saus og fredag pølse, kålrabistappe, potet og hvit saus. *mmmm* [8D]

Hvitsaus til pølse ??? Aldri hørt om [8|]

ORIGINAL: Wenkem

Her blir det gooood lapskaus, med pølse og litt pinnekjøtt i (for smakens skyld). Vi har også lagd boller med sjokoladebiter i og skal lage skoleboller, mmm... gleder meg!!!

Nam!! Skal skrives ned på handlelista, må vel bake litt godsaker [;)]

Her blir det kylling boller med bacon, tomatsaus og spagetti til gutta.. jeg får en salat eller noe til i steden for spagetti:P 

ORIGINAL: NoahSmom

Her blir det kylling boller med bacon, tomatsaus og spagetti til gutta.. jeg får en salat eller noe til i steden for spagetti:P 

Fy og fy!!! Du er jo bare helt !!!

quote:

ORIGINAL: NoahSmom

Bra viljestyrke!! Respect lizzm!

Hehe... jeg prøver jeg prøver[8D]

ORIGINAL: Tyttebæra

Det har vi ofte! Kan ikje skjønne at enkelte ikke har hørt om det før [:D] Det er sååååååååååååå godt!!!!! (men vi bruker makaroni) [;)] 

Samme her!! fy fasan det er godt!!!! [:D] Og noe så enkelt da gitt!!! [;)]

Back
Topp