voljeti Forumet er livet 18 Feb 2009 #21 ORIGINAL: Mylady Jammen om jeg vet.... vi har hatt spysyke så er ikke så mye som frister[&:] Kanskje noe som er lett for magen... Forslag?[8|] Jeg spiste stekt ris fra kinaen når jeg hadde hatt spysyken[;)] Ris føltes godt i magen faktisk.
ORIGINAL: Mylady Jammen om jeg vet.... vi har hatt spysyke så er ikke så mye som frister[&:] Kanskje noe som er lett for magen... Forslag?[8|] Jeg spiste stekt ris fra kinaen når jeg hadde hatt spysyken[;)] Ris føltes godt i magen faktisk.
M mammatil3lykketroll Gift med forumet Junibarna 2015 18 Feb 2009 #24 kyllingfile me ris/pomfri og salat me sweet chilli saus sammen med! [:D]
4 4Nov Glad i forumet 18 Feb 2009 #25 ORIGINAL: Ihne hjemmelaget lapskaus. Er ferdig så er bare å varme den opp igjen. hvordan lages lapskausen?[:)]
ORIGINAL: Ihne hjemmelaget lapskaus. Er ferdig så er bare å varme den opp igjen. hvordan lages lapskausen?[:)]
litlpia Glad i forumet 18 Feb 2009 #26 vet ikke....får se ..hjemme hall 7 idag..får se..:) gjerne no taco lefser eller noe....[:)]høre med sambo hva han har lyst på[:)]
vet ikke....får se ..hjemme hall 7 idag..får se..:) gjerne no taco lefser eller noe....[:)]høre med sambo hva han har lyst på[:)]
S Scrappeguri Guest 18 Feb 2009 #27 Har så lyst på hjemmelaget bacalao, men det er litt for seint å ha lyst på det til middag i dag. Blir vel heller noe gryterett istedenfor.
Har så lyst på hjemmelaget bacalao, men det er litt for seint å ha lyst på det til middag i dag. Blir vel heller noe gryterett istedenfor.