x1xVildeValsinmamma Glad i forumet 6 Mai 2008 #22 ORIGINAL: bebbimagan! Her skal vi grille[:)][:)] GUUU...det hørtes digg ut!!!!!!!! her regner det så det e liten vits../:
ORIGINAL: bebbimagan! Her skal vi grille[:)][:)] GUUU...det hørtes digg ut!!!!!!!! her regner det så det e liten vits../:
L Lois Lane Forumet er livet 6 Mai 2008 #24 Skal grille litt tror jeg. Har noen pølser og karbonader i kjøleskapet om jeg ikke tar feil[:D][8D]
Vibeke83 Gift med forumet 6 Mai 2008 #27 ORIGINAL: Trinse85 noe så kjedelig som pølse og potetstappe Noe så kjedelig skal vi ha i dag også[8D]
ORIGINAL: Trinse85 noe så kjedelig som pølse og potetstappe Noe så kjedelig skal vi ha i dag også[8D]
lenemor Forumet er livet 6 Mai 2008 #28 her blir det pastasalat (salat, tomat, løk, oliven og sukkererter) med kyllingrester og nobisdressing
her blir det pastasalat (salat, tomat, løk, oliven og sukkererter) med kyllingrester og nobisdressing
Astrone~Laluna Forumet er livet 6 Mai 2008 #31 i dag blir det sein middag ungene grilla med naboen[8D] vi skal ha grillbein vi,men smeller de i steikeovnen,serverer salat til[;)]*ned å sette på*
i dag blir det sein middag ungene grilla med naboen[8D] vi skal ha grillbein vi,men smeller de i steikeovnen,serverer salat til[;)]*ned å sette på*
~miluna~ Forumet er livet 6 Mai 2008 #32 fiskeboller med bacon og gulrøtter (og pottiser så klart) nam nam
Novembergullene Glad i forumet 6 Mai 2008 #33 Vi har grilla i dag (igjen[:D]) I dag ble det laks (pakket inn i folie med div krydder og paprika) ris og agurksalat. KJempegodt og enkelt[:D]
Vi har grilla i dag (igjen[:D]) I dag ble det laks (pakket inn i folie med div krydder og paprika) ris og agurksalat. KJempegodt og enkelt[:D]