Middag idag da?

Skinke- og pastagrateng[:)]
 
Skal grille litt tror jeg. Har noen pølser og karbonader i kjøleskapet om jeg ikke tar feil[:D][8D]
 
her skal vi har risengrynsgrøt =) namnam..
 
ORIGINAL: Trinse85

noe så kjedelig som pølse og potetstappe


Noe så kjedelig skal vi ha i dag også[8D]
 
her blir det pastasalat (salat, tomat, løk, oliven og sukkererter) med kyllingrester og nobisdressing
 
svinekoteletter,poteter, wok-grønnsaker og peppersaus[:)]
 
 
Nettopp ferdig med å grille[:D]
 
i dag blir det sein middag ungene grilla med naboen[8D] vi skal ha grillbein vi,men smeller de i steikeovnen,serverer salat til[;)]*ned å sette på*
 
fiskeboller med bacon og gulrøtter (og pottiser så klart) nam nam
 
Vi har grilla i dag (igjen[:D]) I dag ble det laks (pakket inn i folie med div krydder og paprika) ris og agurksalat. KJempegodt og enkelt[:D]
 
Back
Topp