Middag idag da?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Vi skal ha fjordland..hehe[:D] Pga idag har vi det travelt...[;)]

Skal ut og handle utemøbler i dag, så det blir ett eller annet lettvint å spise på Elverum. Peppes regner jeg med.

i dag tenker je det blir pølser,  mais, ananas, paprika. og makaroni. alt stekt sammen i gryta....

wraps[:D]

Etter 1 uke med grilling så blir det spaghetti her i huset ja....Gleder meg..[:)]

ORIGINAL: Trønderpia82

Lurer på om jeg skal stikke til byen å kjøpe reker til kvelds... må kanskje ha hvitvin også da[;)]

Mmmm det er sååå godt...off samboer liker ikke reker[:(]

vet ikke enda[&:]

Pizza hos svigers. Var meningen vi skulle ha fløtepudding[:)]

her blir d tikka masala med ris og salat[:)]

Har akkurat kjøpt oss hus med stooor hage så holder på i den, så blir ingen middag her, men taco til kvelds[:)] må nesten benytte det fine været[:D]

Vi skal ha kremet løksuppe med hvitløksbaguetter! Det er såå mye bedre enn det høres ut som asså[:D]

Og jeg lager den heelt selv, ikke noe "Toro-pose-greier"[:D]

Vi skal hjem til mamma å pappa å spise lasagne idag [:)]

ORIGINAL: Minni84

Vi skal ha kremet løksuppe med hvitløksbaguetter! Det er såå mye bedre enn det høres ut som asså[:D]

Det er namme det ja....Åå...Tror jeg må få venninne min til å lage det til meg en dag ja..Eller vil du dele din oppskrift...hihi

Skal ha svinefilet  med sopp, paprika og løk stekt sammen i ovnen, heller så litt fløte over som blir sausen og bakt potet ved siden av [:)]

ORIGINAL: Madde34

Det er namme det ja....Åå...Tror jeg må få venninne min til å lage det til meg en dag ja..Eller vil du dele din oppskrift...hihi

Ja, den kan du få[:D] Jeg kan sende den på PM til deg..

det står mellom å bestille kina mat, lage biff eller reise til svigers[;)]
får se å gubben vil...[8D]

ORIGINAL: Madde34

Ja, den kan du få[:D] Jeg kan sende den på PM til deg..

Tusen takk...[:)][:)]

Back
Topp