Middag idag da jenter?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Her blir det lapskaus :)

Hmm... skal kjøre nordover til hjemplassen min så fort jeg har fått pakket i veska mi, så vet ikke om vi rekker å spise før vi skal kjøre :P Må vel bli en stopp på en bensinstasjon eller noe da :P haha!

vi skal GRILLE :D

Tenkte vi skulle ha sommer-kotteletter med ris og forskjellige ovnstekte gønnsaker :)

Grille hjemmelagede burgere ;)

Hm, ja, det var det da... Har egentlig tenkt fint lite på middag i dag.. Lurte på om det ble grillvær, men tror det får bli i morgen, skyet så til nå.. Og jeg gidder ikke grille pølser!! Må ha fisk eller kjøtt eller noe ;) Må vel gå og kikke litt i fryser/kjøleskap :P

tror det blir grilla kyllingfilet med bakte poteter, hjemmelaga mangochutney, jordbær og mangosalat, maiskolber, og grønn salat med avocado! Nam!=)

tror det blir grilla kyllingfilet med bakte poteter, hjemmelaga mangochutney, jordbær og mangosalat, maiskolber, og grønn salat med avocado! Nam!=)

Regner med du jobber som kokk eller noe? ;) NAM! Nå fikk jeg vann i munnen! :D

Her blir det hjemmelagde fiskekaker i brun saus med makaroni og kokte poteter til.. Og ostegratinerte rosenkål til "far" som nekter å spise poteter ;)

I dag blir det fiskeboller i karrisaus, da det var et ønske her i dag :)

Vi griller idag med manmm, pappa og lillesøstera mi :)

Vi skulle grille, men regnet ødela det :( Jentungen skulle jo ha cheeseburger, så da måtte jeg lage det til mann og barn, og selv lagde jeg meg wok ;)

Vi har grillet i dag :)
Har vært nydelig vær, og gode temperaturer i dag :)

fylte bifftomater disket min kjære opp med :)

Her blir det hjemmelagde fiskekaker i brun saus med makaroni og kokte poteter til.. Og ostegratinerte rosenkål til "far" som nekter å spise poteter ;)

Ååååh,det er såååå godt!!!!!!

Back
Topp