Middag idag da, jenter?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her har vi hatt bakt potet m salat, mais, skinke, kryddersmør, sprøstekt bacon og hjemmelaget tzatsiki;)

ååå, det hørtes deilig ut! Bakt potet er snadder, spiser alltid alt for mye da :P
Vi har hatt hjemmelaga pizza med kjøttdeig, champinjong, paprika, tomatsaus og ost :) Spiser restene til kvelds nå ;)

Mmm baktpotet er godt ja:-)
Jeg bestilte meg pizza, mannen er ute med jobben og sørger for de koser seg, orket ikke lage meg noe selv :flower

ååå, det hørtes deilig ut! Bakt potet er snadder, spiser alltid alt for mye da :P
Vi har hatt hjemmelaga pizza med kjøttdeig, champinjong, paprika, tomatsaus og ost :) Spiser restene til kvelds nå ;)

Ha ha, gjør alltid det selv, stappmett :p Guuud, det hørtes digg ut:D:D savner og kunne spise pizza. Ikke spist det på over 4 mnder;)

Mmm baktpotet er godt ja:-)
Jeg bestilte meg pizza, mannen er ute med jobben og sørger for de koser seg, orket ikke lage meg noe selv :flower

Heldiggris, både pizza og mannefri:p;) ønsker meg begge deler, jeg;):D

Hehe det er i grunn ganske digg å ha sofan for seg selv :smiley-angelic005

Her lar jeg ikke mannen slippe ut så lett, siden snuppa ikke tar kveld før meg så kjenner jeg at jeg trenger han her til å gi lillemor litt av sin "uthvilt-energi" på kvelden :p

Det skjønner jeg ja:-)

Her lar jeg ikke mannen slippe ut så lett, siden snuppa ikke tar kveld før meg så kjenner jeg at jeg trenger han her til å gi lillemor litt av sin "uthvilt-energi" på kvelden :p

Har full forståelse for det;) Ofte Sambo tar Emmeth på morran etter 8, da er det min tur til og slappe av etter en våkennatt, noe vi ofte har om dagen:(

hva er det med disse babyene våre omdagen? Hermine er også begynt å knø noe fryktelig på natta :( amming annen hver time, sutring og kaving :confused: Hun har alltid tatt det med ro om natta, skreket på kvelden ja, men sovet godt. Ca 3-4 timer søvn, ihvertfall før hun ville ha mat. Men det er det slutt på, trodde det skulle bli mindre nattevåk etter som at de blei eldre men der tok jeg visst feil o_O
Mannen min er også veldig flink å ta henne på morran når han har fri, så jeg får sove litt ekstra! Det er deilig! :) I natt har han også hatt henne mellom alle matingene, vi byttet bare plass i senga slik at han lå inntil henne så fikk jeg hvilt meg skikkelig mellom hver mating! Trengte det sårt! Spesielt siden hun har spist kl 02,04,06 og 08!

Nei jeg aner ikke hva det er m dem?:confused::eek: Emmeth og har vært mye våken for og amme også begynner han og tulle fordi han er trøtt:(

Her har mannen lagd middag.Honning glassrt orrfugl med soppstuing og diverse.Og et glass rødvin til maten:-)
Har sett siste episodene av en serie vi har lastet ned,og strekt oss lange i sofaen.Gull verdt:-)
Nå er det alt for sent,så nå er det rett i seng for noen timers søvn før snuppa skal ha nattmat!

Her har mannen lagd middag.Honning glassrt orrfugl med soppstuing og diverse.Og et glass rødvin til maten:-)
Har sett siste episodene av en serie vi har lastet ned,og strekt oss lange i sofaen.Gull verdt:-)
Nå er det alt for sent,så nå er det rett i seng for noen timers søvn før snuppa skal ha nattmat!

Hørtes godt ut, selvom jeg ikke er glad i villtkjøtt:)

Nei jeg aner ikke hva det er m dem?:confused::eek: Emmeth og har vært mye våken for og amme også begynner han og tulle fordi han er trøtt:(

Gullet her har også endret seg, kunne sove fra ti på kvelden til fem om morningen, men nå har hun plutselig begynt å våkne mellom tolv og to på natta, for så våkne i igjen to til tre timer etterpå.
Tror økeperioden har laget et nytt mønster.

Gullet her har også endret seg, kunne sove fra ti på kvelden til fem om morningen, men nå har hun plutselig begynt å våkne mellom tolv og to på natta, for så våkne i igjen to til tre timer etterpå.
Tror økeperioden har laget et nytt mønster.

Ja, skikkelig irriterende er det, for vi hadde fått til gode rutiner på sovingen:( men skal så sies det kan endre seg mange ganger m sovemønsteret inntil de små er 2 år:p

Ja, man kan vel ikke regne med noe annet nei:-)

Back
Topp