middag idag da jenter?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
her blir det lapskaus:-) kjøper pose med ferdig kutta grønnsaker og poteter i frysedisken til 10 kr, også det man ønsker av kjøtt, her ble det strimla svinekjøtt :-) og middagen idag kom på den nette sum av 40 kr :-) også er den sund og god:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Spagetti&kjøttdeig :)

Inspirert av noen her i går, hjemmelagd blomkålsuppe :)

Her har vi nettopp hatt fiskekaker i brunsaus, hjemmelaget potetstappe og brokoli

Men har egentlig kjempe lyst på taco! Med den der gule dippen.. Cheddar cheese tror jeg! Mmmm!

Her ble det hjemmelaga kjøttboller med poteter og surkål i brun saus. Skikkelig husmannskost! :p

Helt super tråd dette her, får jo masse tips hehe :)

Skinkesalat med utrebrød til :)

Oppskrift? :D Selv uten matlyst hørtes det svingodt ut!!

Har egentlig ikke så mye til oppskrift og skryte på meg. Blandet salat etter eget ønske, skinke og fetaost. Gresk oljedressing. Normalt sett baker jeg foccacia til salat, men i dag var jeg så sliten etter jobb at jeg oste innom Rema 1000 og kjøpte urtebrød fra frysedisken der :P Men de er knallgode da :)

Har egentlig ikke så mye til oppskrift og skryte på meg. Blandet salat etter eget ønske, skinke og fetaost. Gresk oljedressing. Normalt sett baker jeg foccacia til salat, men i dag var jeg så sliten etter jobb at jeg oste innom Rema 1000 og kjøpte urtebrød fra frysedisken der :P Men de er knallgode da :)

Hørtes fremdeles godt ut :D Har aldri smakt det urtebrødet, skal prøves! Får vi spise fetaost? Oooh! Håper det :d

Hørtes fremdeles godt ut :D Har aldri smakt det urtebrødet, skal prøves! Får vi spise fetaost? Oooh! Håper det :d

Herregud, kanskje vi ikke kan det?! Hjelp, ikke tenkt over om den er pasteurisert eller ikke jeg :S *klaske seg HARDT i pannen*
Norvegia har ostebiter i smaksolje. Får vell gjerne gå over til den da...
Shit!

Herregud, kanskje vi ikke kan det?! Hjelp, ikke tenkt over om den er pasteurisert eller ikke jeg :S *klaske seg HARDT i pannen*
Norvegia har ostebiter i smaksolje. Får vell gjerne gå over til den da...
Shit!
Norvegia osten er knall god!!

<3 Google <3 Arla bruker pasteurisert melk. Puh!

<3 Google <3 Arla bruker pasteurisert melk. Puh!

Men:
Listeria kan vokse i noen typer fetaoster, avhengig av hvordan fetaosten er produsert. Det generelle rådet er: Dersom du vil være på den sikre siden bør du unngå fetaost. Ønsker du likevel å spise fetaost, kan du ta kontakt med produsenten og forhøre deg om de har utført holdbarhetstester for listeria i produktet.

Fant det på Matportalen :/

Back
Topp