Middag idag :D

Finnsikkemer

Forumet er livet
Nam nam nam.. mekker indrefilet av svin, salat og har ikke bestemt om det blir potetbåter eller ris.. blir nok potetbåter.. lov å kose seg litt.. er jo fredag [:D][:D] dere skal ha idag da??

Goooo helg jenter

Her blir det også indrefilet av svin innbakt i butterdeig, med gratinerte poteter, peppersaus og grønnsaker til, gleeder meg..naammiiii[:D][8D]

ORIGINAL: juliann

Her blir det også indrefilet av svin innbakt i butterdeig, med gratinerte poteter, peppersaus og grønnsaker til, gleeder meg..naammiiii[:D][8D]

ooH! det hørtes digg ut [:D][:D]

taco [:D] igjen [:D]

ORIGINAL: anne marit

Brødskive med leverpostei[8D]

å, nam det frista[:D]

her blir det bakt potet med smårettsbacon, mais, rømme, kryddersmør og revet ost. eeh, var det noen som nevnte kalorier her, he he[:)]

Her blir der marinert og grillet kylling filet, med gratinerte poteter! Gleder meg!

Har vært på mcdonalds[8D]

Mmm så mye godt dere skal lage..

Jeg kommer nok bare til å koke noe pasta, og steke litt bacon, , og kanskje en saus, hvis ikke blir det bare masse masse smør på pastaen [8|][:D]

Jeg er ikke noe flink til å mekke mat, men hey, jeg blir mett [:)]

Æ spiste ute i 14 tida, har ikke spist siden da.. Men vurdere jo nu å lage meg en brødskiva med karrykyllingsalat (sånn der denja salat) med kalkunfilet over, med agurk eller tomat på toppen. [:-]

Kjøpte også 0'boy i dag, med daim. Så det har æ lyst å prøve. [:)]

Back
Topp