Middag i varmen?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Det er varmt og matlysten et på bånn. Hva spiser dere i varmen?

Minst mulig :P nei det er ikke stort som frister nå som det er så varmt, så det blir mye lett mat som salat, pasta og slikt...

En frisk kylling/pastasalat er noe av det jeg liker best å spise når det er varmt :) Lett å lage lett å spise :)

Det jeg orker å lage :p Det blir skikkelig pine å stå lenge på kjøkkenet i tillegg til varmen, så blir mye smoothies, brød/rundstykker, frukt og bær med kesam, og reinkjøtt faktisk. Sistnevnte kan jeg få sånn superdille på :D
Da lager jeg det i pita, alene som det er eller med salat :)

Vi har spist grillede pølser på sommeravslutning for skolen og barnehagen. Med salat og potetsalat.
Varmt her også, men ikke sånn at vi renner bort.

Grillmat i varmen er skikkelig nice♡

Orker ikke tunge retter. Blir ofte uten potet/pasta/ris med råkost eller salat til forskjellig kjøtt eller fisk.

Noe som kalles Salata i Libya.
Finhakk agurk, litt løk og tomater. Mos alt sammen. Ikke mye. Tilsett litt olivenolje og litt salt. Ha brød/hvitløksbaguetter og dypp oppi.

Spised mye der i varmen og er godt, fordi det ikke er tørt som en vanlig salat :-)

7 grader og regn her, så akkurat det der er et totalt ukjent fenomen. :P

Jeg er glad i salater og grillmat i varmen:-) avhengig selvsagt hvor varmt det er - er det skikkelig varmt er ikke matlysten på topp

Flytt til trøndelag så slipper dere det problemet.. Her er det ikke varmt.

Back
Topp