Middag i romjula?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva ete dikka til middag i romjula? I dag hadde me laks - måtte ha noko som ikkje var kjøtt og full i usunn feitt :P Og det smakte nok ekstra godt berre derfor ;)
Men, resten av tida veit eg ikkje! Har kun nyttårsafta menyen klar... Tips/forslag?

Hadde torsk i går. Blir egentlig bare vanlige middager frem til nyttårsaften og første nyttårsdag.

Vi hadde rester i går..
Skal på middag de tre neste dagene, så i dag blir det servert
Kalkun
I morgen blir det servert
Usikker :p
Og lørdag blir det servert
Pinnekjøtt ❤️

Vanligvis spiser vi fisk første juledag. Men i år så fikk vi besøk av søstra mi som ikke fikk pinnekjøtt (eller julestemning) på julaften så vi tok det igjen på første dag. I dag blir det svinesteik. I morgen vet jeg ikke, vi skal ut å handle...

Pinnekjøtt julaften og ribbe i går. I dag lager jeg laks :) kalkun nyttår, ellers blir det "vanlige" middager :)

Idag bli det tikka masala.
Hadde pinnekjøtt på julaften og spise alt for mye når vi var på julelunsj til pappa i går, så i går ble det grandis til kveldsmat :p

Blir ikke så mye julemat hos oss i år da mine foreldre nylig separerte seg, søstra mi og broren min ikke er på talefot, så da gidder jeg ikke å prøve på noe familiemiddag.
Og da blir det ikke noe siden det kun er jeg som tar initiativ til slike ting.

Rester i går,
koldtbord i dag,
Skal i bursdag i morgen,
Biff på lørdag,
Skal på besøk på søndag,
Mandag blir det kalkunbryst,
Nyttårsaften er åpent,
Skal på middag 1 nyttårsdag,
Så er det hverdag igjen :)

Pinnekjøtt julaften, lutefisk i går, svineribbe i dag. I morgen? Aner ikke. ;)

Idag hadde vi wok å det var godt :) men igår va det lammesteik hos svigers :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Pinnekjøtt på julaften, svineribbe i går, rester av pinnekjøtte i dag og i morgen blir det juleselskap med min kjæres familie på morsiden med koldtbord
Lørdag tror eg det blir kyllingsalat og søndag blir det laks
Mandag usikker mens nyttårsaften blir det kalkun

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Lille julaften hadde vi grøt, julaften hadde vi ribbe med riskrem til dessert, 1. dagen hadde vi ikke middag da vi hadde frokostbordet fremme nesten hele dagen. I dag hadde vi pinnekjøtt og i morgen skal vi ha lammelår. I helga har vi ingen planer, men jeg håper på spaghetti. På mandagen skal vi ha kalkun og nyttårsaften skal vi ha fransk gryte. Det gleder jeg meg til.

Var på besøk av eit vennepar i går og plutseleg et me taco :) I dag blir det "sjølvskåten" (snille pappa som gir oss litt av byttet sitt :) ) elgsteik. Resten av helga tar me i morgo :)

Back
Topp