Mrs.J Elsker forumet 2 Sep 2009 #1 Hva skal dere ha til middag i dag da jenter? Aner ikke hva jeg skal lage, formen er på bånn så det bør bli noe lettvint..
Hva skal dere ha til middag i dag da jenter? Aner ikke hva jeg skal lage, formen er på bånn så det bør bli noe lettvint..
B babynr2! Flørter med forumet 2 Sep 2009 #2 Skal ha kylling, grønnsaker og ris [:)]går fort å lage!!
solisolden Forumet er livet 2 Sep 2009 #3 Jeg skeia ut med Grandis i dag. Men var flink å spiste grove knekkebrød me makrell og leverpostei som forrett. Må passe på at spira får næringa si ;)
Jeg skeia ut med Grandis i dag. Men var flink å spiste grove knekkebrød me makrell og leverpostei som forrett. Må passe på at spira får næringa si ;)
-Lilletrille- Forumet er livet Aprillykke 2016 2 Sep 2009 #6 Vi hadde lasagne og baguetter til middag i dag[:)]
linnjune Glad i forumet 2 Sep 2009 #7 ORIGINAL: Frustrert Frue Vi hadde lasagne og baguetter til middag i dag[:)] vi også..nam...
Julie*Lucas Forumet er livet 2 Sep 2009 #8 I dag hadde vi pasta cabonara, raskt og enkelt. Hadde litt dårlig tid i dag, fikk besøk av litt familie rett etter middag.
I dag hadde vi pasta cabonara, raskt og enkelt. Hadde litt dårlig tid i dag, fikk besøk av litt familie rett etter middag.
Mrs.J Elsker forumet 2 Sep 2009 #9 Endte med pannekaker vi [8D] Var ei her som hadde sååå lyst på det [;)]
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 2 Sep 2009 #10 Her ble det kjøttpudding, poteter, saus, blomkål og brokkoli...[:D]