Middag i dag

Turbotrolla

Elsker forumet
Mailykke 2018
Septemberbarna 2019
vi må henge i sånn at vi får skjult så hva skal dere ha til middag i dag?

Vi skal ha stekt ørret i porsjonspakning, steker det sammen med paprika,purreløk, gulerot, smør og salt/pepper. Kjempe enkelt og kjapt.
 
Haha liker initiativet ;)
Jeg er ulidelig kvalm hele tiden og har bare lyst på polarbrød med agurk. Men jeg tenkte kanskje kalkunkjøttboller og potetmos. Ikke det sunneste men eneste som frister , bortsett fra nevnte polarbrød... ;)
 
Har ikke helt bestemt meg ennå men blir kanskje noe lapskaus som vi har i frysen :) Ikke særlig matlyst her heller så vanskelig å finne på noe.
 
Haha liker initiativet ;)
Jeg er ulidelig kvalm hele tiden og har bare lyst på polarbrød med agurk. Men jeg tenkte kanskje kalkunkjøttboller og potetmos. Ikke det sunneste men eneste som frister , bortsett fra nevnte polarbrød... ;)
Vi får bidra litt alle sammen :) Kjenner enda ikke noe til kvalmen, kjenner faktisk ingenting så jeg nyter det så lenge det varer. Hypermesis i forrige svangerskap:hungover:
 
Vi får bidra litt alle sammen :) Kjenner enda ikke noe til kvalmen, kjenner faktisk ingenting så jeg nyter det så lenge det varer. Hypermesis i forrige svangerskap:hungover:
huff håper jeg ikke får det! Men virker litt sånn:/Krysser fingrene for deg!:)
 
Stekt kylling (duppet i egg og melblanding) med hjemmelaga potetstappe, brokkoli og sjampinjongsaus. Mmmh gleder meg til middag nå altså... :love017
 
Sitronlaks, ovnsgratinerte rotgrønnsaker med honning, og syltet rødløk (fordi jeg har fått dilla og nettopp laget opp et nytt glass :hilarious:)
 
Blir enkel gryterett i dag. 7 åringen skal rett på trening når vi kommer hjem.:happy:
 
Ikke mye som frister her heller. Mannen står og lager hamburger. Vi får se...
 
Spicy linsegryte og pita i dag
 
Back
Topp