Middag i dag ?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hva skal du ha til middag i dag?
Tenker alltid jeg skal skrive ukemenyer men er dårlig på det.
Tror jeg skal trille med på butikken å kjøpe noe god grillmat nå :)

Lasagne!
Laks i morgen
Grillspyd med rotgrønnsaker dagen deretter :)

Har alltid ukemeny hjemme da vi handler 1 gang i uka, men ikke nå på ferie!! :p
Lager utrolig nok middag i leiligheten hver dag - siden alle barna sover i 20-tiden, lunsj ute. Så her er det agurk, tomat og feta (sopska - salat) med litt edikk på, brokkoli og grillet kjøtt av noe slag! Blir ikke lei det her i varmen;)

Spagetti bolognese i dag. Fin måte å lure i mannen litt ekstra grønnsaker :p
Er også skikkelig dårlig på å lage ukesmenyer, men skal skjerpe oss når ferien er over. Er jo mye enklere og billigere når man planlegger :)

Ble kjøttkaker her i dag, er hos svigerforeldrene mine så da slipper jeg å lage selv :-) Men når lillemann begynner å spiser mat sammens med oss skal vi begynne å lage ukesmeny :-)

Nå er vi på ferie, så blir hipp som happ med middag.

Men hadde lasagne søndag, taco mandag og kyllingfilet med ris og salat idag. :cool:

Vi griller i allslags vær, siden vi har deler av terrassen under tak. I dag skal vi ha rester etter 4. juli grilling

Vi hadde Ceasarsalat i går, skal ha wok med svin i dag og lynbacalao i morgen (med torsk, ikke klippfisk).

Vi er av og til flinke på ukesmenyer, men eldstemann er skikkelig kresen og nekter å smake på noe som gjør middager til noe herk!

Lasagne! :D

Her tar vi det på sparket :p har et mål om å tømme fryseren, men det ender somoftest bare med at den fyller seg enda mer opp xD

Back
Topp