Middag i dag?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hjelp... Tok opp en pakke kjøttdeig fra fryseren, men aner ikke hva jeg skal lage.
Guttungen ligger syk så vil ikke dra han med på butikken..
Har null fantasi just nu.

Hjemmelagde seikaker

Hva med lasagne? Spagetti med kjøttsaus? Taco? Kommer litt an på hva dere har hjemme.

God bedring til gutten din ❤️

Kjøttboller, kjøttkaker, pizza, taco, kjøttsaus, lasagne, makaroni- og kjøttdeiggrateng, gryterett...

Her blir det carbonaragrateng i dag

Hender jeg bare steker kjøttdeig krydrer den godt og serverer med ris\salat\baguetter til og en eller annen saus.
Vi skal ha kyllinggryte i dag. God bedring til sønnen din. :-)

Lage kjøttboller? Kjøttdeig og pastagrateng?

Her har gutta bestemt middag i dag og det er semulegrynsgrøt;) Risgrøt på meg da jeg ikke tåler det:)

Kjøttboller, kjøttkaker, pizza, taco, kjøttsaus, lasagne, makaroni- og kjøttdeiggrateng, gryterett...

Her blir det carbonaragrateng i dag
Carbonaragrateng hørtes godt ut! Hvordan lager du det? :)

Kjøttdeig og potetstappe, gratinert i ovnen :) en stor hit til snuppa mi iallefall! God bedring til gutten din :) her blir det kjøttpølser, poteter og grønnsaker idag..

Ser du har fått massa tips :-) fick nestan lust å laga noet av det selv idag da eg har ingen ide vad me ska ha till middag

Søtpotet grateng er jeg veldig glad i :) Lager kjøttsaus og deler søtpoteten i tynne skiver som jeg legger lagvis i ildfastform, på samme måte som lasagne. Setter den i ovnen i 15-20minutter før jeg har på ost og og steker den i 15-20min igjen til osten har smeltet og blitt gylden :)

I dag ble det stekt laks med fennikel salat og brokkoli blanding. Lavkarbovennlig ;)

Back
Topp