middag i dag??

Storm

Gift med forumet
hva skal dere ha til middag i dag?
jeg er så utgått på ideer, og er ikke noe lysten på mat. men jeg tror muligens det blir kremet kyllingsuppe med varme rundstykker.

vi skal ha fiskesuppe idag tror jeg.. om jeg ikke ombestemmer meg da.. har en tendens til å gjøre det[:D]

vet ikke enda jeg, kanskje feirer vi med noe riktig godt, ellers blir det vel en grandis...

har igjen reker fra i går, som jeg tenkte mannen min kunne spise opp, så har jeg lyst på ostesmørbrød selv.... men vi får se... har jo ostesmørbrød i ovnen nå også...[:)]

Her i huset har vi blitt så flinke til å spise fisk! [:D]
Så da blir det laksefileet med poteter, brokkoli og smeltet smør i dag igjen. Har spist det mye i det siste, men er så godt og sundt! Nam-nam!

Her blir det komper idag.. Hadde så lyst på det igår..Så idag må jeg på butikken å handle litt..
Mmmm.. Gleder meg allerede..Lenge siden jeg hadde det sist...[:)]

Frista veldig med makaronigrateng da, men sambo spiser ikke det...

skal ha kylling salat i dag[:D] gleder meg...

Blir litt av hvert her... kanskje noen rester regner jeg med...

ORIGINAL: Tvilling74

Her blir det komper idag.. Hadde så lyst på det igår..Så idag må jeg på butikken å handle litt..
Mmmm.. Gleder meg allerede..Lenge siden jeg hadde det sist...[:)]

Åhhh...det hørtes skikkelig godt ut... det fikk jeg også lyst på 
Men her skal vi ha bayoneskinke,brun saus,poteter og grønnsaker.. Må nok lage komler i morra jeg!!!  

Vi skal ha fiskebolla i kvit saus, potet, raspa gullerøtter og masse karri på..nam nam

Vi skal ha ostesnitzler,med poteter,bernaise og grønnsaker...[8D]

Fiskepinner her[:D]
(hehe ser føre meg den reklamen)

Fiskegratteng raspet gullerøtter, poteter og hvit saus til!!!

spansk gryte m kylling filet...og salat..og kansje baguette[:D]nammmmmmmmmmm nammmmmmmmmmmm

Her blir det nok også noe med kyllingfilet... Var i sverige i går så! [:)]

Falukorv med hjemmelagd potetmos og grønnsaker.

Pølser, potetmos og spaghetti. Ungene er syke og har dårlig matlyst, så her får de velge i dag.

Tror jammen meg at jeg gjør som deg, Snuppepia. Takk for tipset.

Back
Topp