Middag i dag?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hva skl dere ha i dag?? Jeg har tatt opp en indrefilet fra fryseren, men er litt i tvil på hva jeg skal lage...

Vi skal ha spagetti bolognese;) Med nammenam parmesan oppå:D

Hva skl dere ha i dag?? Jeg har tatt opp en indrefilet fra fryseren, men er litt i tvil på hva jeg skal lage...

Marinere den i chilli eller hvitløksmariande for eks:D Fløtegratinerte til og sopp. Eller lage en grønnsaksgrateng til;)

Her blir det komler. :-) Enig med Synnøve, mariner den og lag fløtegratinerte poteter. Nam nam! :-)

Hær blir det fylte butterdeig. Antingen me spinat eller kjøttdeig. Och en salat till.

Driver å lager hjemmelaget betasuppe nå. Lager opp masse masse og fryser ned til travle dager, men det blir nok litt til middag i dag å ;)

Biff stroganoff lagde jeg fra bunnen i går. Smakte ganske anderledes enn den Toro-varianten gitt!

Fyll den med ost/Philadelphia/kremost, surr bacon rundt og inn i ovnen ca 45-60 min :) lag hjemmelaget potetgull som tilbehør, eller hasselbakte poteter ;)

TuMmY LoVe

Vi skal ha løvstek med chips/fløtepoteter og bernaisesaus.

Her blir det kylling og potet stekt i stekeovnen servert med ris og bernaise :-) Namnam :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Pølse og potetmos trur jeg. Har fått tannregulering og klosser oppå tennene så alt er vondt. :p
Igår sto jeg i evigheter å laga moussaka, også klarte jeg ikke spise. Da blir jeg SUR. :p

Indrefilet av okse eller svin?
Vi skal ha hjemmelaga pizza...er ofte karbonadedeigmat på fredager..pizza, taco eller lasagne ;)

Har faktisk ikke tenkt så langt enda.. kikket nå på hva vi har, og det var ikke mye gitt.. vi har noen pakker med nudler, fiskepinner i frysen og en pose med tomatsuppe :P Tror jeg må på butikken en tur, for ingenting av dette frista noe særlig på en fredag :P

Back
Topp