Middag i dag?

Jeg har akkurat spist 2 grillskiver, siden jeg har tenkt på det siden i natt når jeg ikke fikk sove :p
Skulle egentlig ha laks og grønnsaker i folie, men tror vi har det i morgen i stedet :)
 
Vi skal ha pannekaker med lønnesirup og smør:) Blir bare en på meg, da, siden jeg slanker meg :p
 
Tviler på det blir noe her, har så mange ærender vi skal ut på. Mulig det blir noe raskt i ovnen ;)
 
NÅ BLE MATVRAKET I SOFAEN HER SULTEN!!!!!!!
Det blir nok kylling og ris- og pizza til kvelds! haha- neida :p
MEn kylling og ris til middag :p
 
Her ble det pasta. Enkelt og kjapt

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Skulle gjerne hatt noe med potetbåter og bernaisse.. men endte med karbonade, ertestuing og sprøstekt løk på brødskive. I morgen blir det sodd:)
 
Det ble visst et raskt stopp innom Ikea, så det Ikeamiddag på oss. Hadde komle, greit nok.
 
Usikker på hva jeg skal ha te middag.. lager jo kun te meg selv. Hmm ... taco eller kyllinglår og chips... hmm hva skal dere ha?? Ha en fin lørdag :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi skal i bursdag til ene tante/onkelgutten som blir 13 idag så blir vel noe pizza eller noe :)

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014
 
Her er ikke middagen bestemt enda. Men i det siste har jeg fått totalt dilla på gratinert pølse og makaroni, og maggi juci chicken! Så tipper det blir en av de :)
 
Høres spennede ut :) Ja blir spennede for meg om jeg kommer til å like kyllinglår... får håpe at smaken e grei da.. ikke lett når smaksansen har blitt annet i de siste ukene..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp