Middag i dag ?

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Hva skal dere ha til middag i dag, jenter?

Jeg var så trøtt og ødelat i helga, så mannen har lyst å kose oss litt i kveld. Biff i fløtesaus er blitt foreslått :p Det ække særlig manda-middag altså :p

Naaam :D aner ikke ,kansje det blir hjemmelaget indisk i dag

Spaghetti blir det her ;)

Fiskekaker. Barna elsker det, og det går fort sånn at vi rekker skitrening klokka fem :)

Her blir det bare simpel toro-lasagne.
Jeg har ikke lyst på noe som helst så da fikk mannen bestemme (håper han lager det og :P)

I dag blir det tandori på oss! NAM!!

Her har jeg kokt skrei til gutta boys, jeg har ikke spist middag på flere uker. Inngenting som frister av middagsmat :( håper det endrer seg snart, vil jo ha middag jeg og. Nå er jeg ikke glad i fisk i utgangspunktet,og da blir det enda vanskeligere å få det ned nå som kvalmen herjer.

Normalt er det jeg som planlegger og handler inn til middag men jeg har jobbet litt seint i dag og mannen her i gården hadde invitert en kamerat på besøk. De dro for å handle da jeg kom hjem og inn dørene nå kom de med løvsteik, noisetter og bearnesaus. Gutta på mathandling altså! Hehe. :p

Normalt er det jeg som planlegger og handler inn til middag men jeg har jobbet litt seint i dag og mannen her i gården hadde invitert en kamerat på besøk. De dro for å handle da jeg kom hjem og inn dørene nå kom de med løvsteik, noisetter og bearnesaus. Gutta på mathandling altså! Hehe. :p
Åå! Det hørtes knall godt ut!! Skal vi bytte?:P

Her blir det bare simpel toro-lasagne.
Jeg har ikke lyst på noe som helst så da fikk mannen bestemme (håper han lager det og :P)
det blir det her også.. bare det er jeg som må lage den:-)

Det blei som bestilt. Hjemmelagde fløtegratinerte poteter, grønnsaker og biff i fløtesaus. Jaja, er godt det ikke er "lørdag" hver dag :p men en ting er sikkert. Det frister skikkelig :D

Hjemmelaget grønnsakssuppe :)

her vart det blomkål og brokkolisuppe på meg og frøkna før turning.. gubben er straks hjemme fra jobb nå,siden han ble stående to ell 3 timer i kø pga vogntog som hadde sklidd og spærret hele veien

Back
Topp