Middag i dag?

Fått meg ny wokpanne så her blir det wok med kalkun :)

Her i huset er fredag Taco-dag. :-)

Blir hjemmelaget pizza på oss i dag =)

Taco - fast fredagsmiddag her i huset :)

Litt usikker om det bli taco eller hjemmelaga kyllingburgera :-)

Aner ikke om jeg sal ha noe i kveld enda... men småtten må jo ha middag og vi kom sent hjem.. så mulig jeg bare steiker noen fiskepinner og lager potetmos eller noe snart ihvertfallemoticon

Rullekebab til meg og gubben. pomfri til mini.

Tror jeg går for en salat i dag, med rødbeter, fetaost, valnøtter, pære, forskjellige typer salat (blir såå inspirert av vegetarbloggen, noen som har sjekket ut den?). Og deilig foccaccia til + et glass rødvin til!

Hadde pizza i går, så derfor ingen pizza i dag :)
salaten ble kjempegod, gitt! men hadde egentlig mer lyst til å dra ut for å spise.. selv om at jeg må passe på økonomien, så går det jo alltids an å spise med restaurantsidene til grupon, om man vil ha en romantisk tur ut med sin bedre halvdel :) det vil jeg til helga!

Ååå plutselig fikk jeg lyst på pastasalat... hmmm kanskje jeg skal prøve å lage det i kveld

TACOOOO

Her er middagen akkurat unnagjort;)
Det vart flatbiff (av rein), med kokte poteter, smørdampa apasges, steikte tomatar og kokte maiskolbar...nam!!:D

Jeg er hjemme alene, som betyr at jeg kan spise FISK, så i kveld blir det fylt rødspette med poteter til.. mmm, det har jeg ikke smakt siden før jeg flyttet sammen med samboeren.. *sikle*

Her skal vi ha løvstek, båtpoteter, salat og bearnaise

Back
Topp