Middag i dag?

Dramadama

Gift med forumet
Hva skal dere ha til middag i dag?
Gi meg inspirasjon! :D

Ofte jeg som trenger inspirasjon men i dag er det klart.. 

Kjøttkaker med poteter gullerøtter og kålstuing:) Hadde nesten glemt at kålstuing fantes

Tacolasagne =)

I dag skal jeg på jobb.
Og lage raspeballer til resten av "verden" som ikkje orker og lage middag hjemme.

Eirin_3 skrev:
I dag er det nydelig ute så vi griller  

håper alle andre også skal grille.
då blir det ikke så travelt på jobb for meg....

vi skal kjøre møbler i dag så blir noe enkelt. pølser eller noe anna lettvindt.

Snuppo og Sneipen skrev:

Eirin_3 skrev:
I dag er det nydelig ute så vi griller  

håper alle andre også skal grille.
då blir det ikke så travelt på jobb for meg....

Ha ha ikke sant  Synes at raspeballe er litt for tung kost på fine varme dager uansett jeg da.

Ikke sikker.

Men har lovt mannen noe fisk. Så håper jeg finner noe seifilet i frysen. Ellers blir det hjemmelaget fiskegrateng.

griller i dag :):)

griller i dag :):)

Marinert flintstek som jeg deler opp i biter, og har det inni tacolefser sammen med salat og hvitløksdressing. Aldri prøvd det før, så håper det er godt :P

I dag er det endelig litt sol og varme her så da blir det selvsagt grillmat.. Nam!!

Ettersom vi kom hjem fra Sverige i går, blir det kjøttboller i gräddsås og potetmos ved siden av. nam nam...

Ettersom vi kom hjem fra Sverige i går, blir det kjøttboller i gräddsås og potetmos ved siden av. nam nam...

Pga været, så trekker vi oss inn og lager mums-filibaba. :-P
Dvs tomatsuppe, makaroni, egg og kokt skinke. Og noen pølsebiter også, for å få brukt opp det.
+ revet ost på.

jeg har noen kylling kjøttboller i frysern så blir det saus og grønnsaker om jeg vil ha middag i dag

Vi skal ha mexikansk tomatsuppe med parmesanost, nachochips og rømme i.

Back
Topp