middag i dag

nordlands pia

Glad i forumet
hei hva skal dere ha til middag i dag. jeg er så mat lei å klarer ikke finne på noe selv. kansje dere kan fortelle hva dere har lyst på så kansje jeg blir inspirert.

Hei på deg pia!
Hadde i utgangspunktet tenkt Fleskepannekaker jeg, men så ble det så nydelig vær igjen at det fristet litt å grille også. ER GRILLOMAN [:D]. Har allerede grilla 5 ganger i år - både kjøtt, fisk og grønnsaker smaker SÅ mye bedre på grillen enn i panna [:D]

Vel et av de to blir det her [:D]

Vi har nettopp spist pølser i lompe + rster fra Chili Con Carne som vi hadde i går.... [:)]

Gubben jobber fra 14-21 i dag, så da blir det ikke noe annen middag.... Men mulig jeg lager noe enkelt til kvelden da. Pytt-i-panne med egg eller noe [:)]

Blir lettvint i dag. Pølse i lompe. Mannen jobber på bilen, og jeg har vårrydding slik at de skal bli plass til babyen. Masse som må pakkes bort å settes på lager.Slitsomt. Da gidder jeg ikke tenke på stor middag.

nei jeg vil gjerne ha noe som er godt men gidder ikke stå på kjøkkenet i evigheter heller. er vel storforlangende jeg nå. men men. er litt lei av å lage mat også.

ORIGINAL: fruluna

Hjemmelaget pizza skal vi ha..

Også er ikke JEG innvitert???? [:(] 

Ble jammen hverken fleskepannekaker eller grillings i dag gitt..
Da jeg stod på huet i vaskebøtta i formiddag var jammen naboen innom og inviterte oss på middag [:D]. Så om litt skal vi over og spise kalkun [:D]

ORIGINAL: Stredet

Ble jammen hverken fleskepannekaker eller grillings i dag gitt..
Da jeg stod på huet i vaskebøtta i formiddag var jammen naboen innom og inviterte oss på middag [:D]. Så om litt skal vi over og spise kalkun [:D]

Oi, så deilig da!!!!! [:D]

Da står deigen til heving!!

Og joda, bobla mi!! Bare å komme det vet du!!

Dæven steike! Har du fiksa en sånn bil til meg????? [:D] [:D] 

Ja, og la du merke til at du var brunette???? [:D][:D]

Dette er meg da... brom brom

Ja, og la du merke til at du var brunette???? [:D][:D]

jepp!! MED striper i håret og greier!!!  [:D] SCHTILIG!!!!!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp