middag i dag..

ballah

Glad i forumet
Hva skal dere ha. Er hjemme alene resten av dagen, så på meg blir det bare tomatsuppe med makarini. Er begrenset for hva man ha lyst på til middag når en ikke er i form...[:D]

Her er planen å grille [:)] Jeg er heller ikke i form, men så lenge mannen griller så går det bra [;)] Men jeg kjenner til hvordan du har det, jeg var alene i helgen og da gikk det i ferdig fiskegrateng og slike ting.. minst mulig arbeid [;)]

Jeg har blitt lovet nystekte medisterkaker i dag!! [:D]

Men nå fikk jeg lyst på både tomatsuppe OG fiskegrateng! [8D]

Matlyst lenge leve!

Nora og jeg er alene til i morgen så det blir noe enkelt[:)]

Har ikke helt bestemt meg enda[;)]

Hmmm.... Litt usikker, men jeg er også dårlig så håper det kommer inn mang gode tips:) Det er mannen min som får stå for middagslagingen. Det som frister meg nå når jeg er kvalm er noe salt, men kan jo ikke akkurat leve på pomme frites heller:)

Hmm. Middag ja. Får se. Håper gubben finner på noe. orker ikke lage mat. Klarer ikke bestemme meg eller noenting=P

Her i heimen blir det chili con carne. Så greit å lage, og så har vi rester til i morgen også. 

Har vi en oppskrifstråd for her var det et par retter jeg kunne tenkt meg oppskriften på:):)

Jeg har ikke peiling på hva vi skal spise.. Er dautrøtt, og har egentlig ikke lyst på noe..! Kanskje det har noe med at jeg akkurat har trøkt i meg 5 loffskiver med bremykt og fløtemysost..? Fyttepokkern så godt det er.. Spist 9 skiver hittil idag! :P

Her blir det wok på meg[:D] Sjokk vettu.. heh..

Jeg er aleine denne uka, sambo er på kurs, så på meg blei det en halv kylling[8D]

Her blir det spaghetti og kjøttsaus[:)]Tror jeg da...Har ombestemt meg ca. 5 ganger i dag[;)]Det man har lyst på et øyeblikk frister ikke i det hele tatt 5 minutter senere..En av gledene ved å være gravid regner jeg med[:D]

her ble det pannekaker med rørt blåbærsyltetøy..... nam[:D]

Krise! Jeg er jo ikke vant med at det er et problem å få tak i medisterdeig på Østlandet, men det er det vist i Stavanger...[:'(] her er det visst regnet som julemat bare! Æsj! [:@]

Back
Topp