middag i dag

Heidi10+12

Gift med forumet
hva står på menyen runt om ??

*aner ikke hva vi skal ha*

Har ikke peiling! Har heller ikke tatt opp noe fra frysern, så kan hende det bare blir rundstykker.

tror muligens det blir "flesk og duppe" med poteter og erter til.... skikkelig fet junk mat, men veeldig godt innimellom [:D]

Idag blir det torsk m poteter, saus og spinat [:)]

Aner ikke.. Har akkurat spist spist frokost.. 3 skiver med bacon [8|][8D]
Og humøret er skikkelig dårlig i dag så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg..

Middagen får sambo ta seg av.. Sikkert spaghetti ellerno [:)]

her blir det gryterett og ris.... lettvint...[;)]

Sambo skal få velge mellom:

1- Piroger
2- Fiskeboller
3- Spaghetti med kjøttboller laget fra bånn
4- Kinesisk risotto
5- Pasta formaggio
6- Wok suppe med grønnsaker
7- Wok suppe med laks
8- Risotto med pølse og grønnsaker

[:D] hihi, dette er menyen for de neste 8 dager, han pleier å få velge hva vi skal ha de forskjellige dagene[8D]

kalkunfileter med ovnsbakte grønsaker, råstekte botetbåter med hvitløk, fløtesaus og grønn salat til middag
brownies, vaniljekesam og vamre skogsbær til dessert.

Namnam!

idag fikk eldstegutt ebstemme..og han valgte pølse i brød..enkelt og greit!![:D]

ORIGINAL: kolibri

kalkunfileter med ovnsbakte grønsaker, råstekte botetbåter med hvitløk, fløtesaus og grønn salat til middag

Namnam!

Du kan det med å friste altså! ;p

ORIGINAL: lillebebis

Namnam!

Du kan det med å friste altså! ;p

Skulle akkurat til å si det samme...fikk mye mer lyst på middagen din enn den vi skal ha i dag; rester fra grilling...
En sommerkotelett hver, en grillpølse hver, en halv "liksomspanskchurizopølse" hver, kjøpepotetsalat og maiskolbe. Er ikke så verst middag det altså, men det regner jo så det blir stekt i panna...[8D]

her blei det kjøttdeig g spagetti.

her blir det stekte pølsebitter og spagetti[;)]

Namnam!

Hmmm..... Kan jeg komme....? [:D][:D]

middag.. oi... det orker jeg ikke tenke på engang... orker ikke lage noe til meg selv... blir vel bare ei brødskive eller to...

Back
Topp