Middag i dag jenter??? :)

t0mmelise

Forumet er livet
ja, hva skal dere snupper lage til middag i dag?? [:)]

Jeg har DILLA på fisk for tiden, spist fisk 10 av 14 dager de 2 siste ukene [:D]
det har gått i salma laks, fylt laks, fylt torsk med hollandais, seibiff, fylt sei, fiskegrateng, fiskepinner [:D]
hehe.. også amandine poteter, brokkoli og smeltet smør til alle rettene [:D]

Så nå MÅ jeg bare ha tips om annen mat som kan friste meg for jeg kan fortsette å spise fisk men samboer vil ha noe annet nå [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] kanskje ikke rart?? :)

Forresten så MÅ dere som elsker lakse filet prøve salma laks skjært opp i stykker på 10 cm, steke disse i steke panna og tilsette ett beger med creme fresh og en spise skje kikkoman [:)] yammiiiiiiis :)

ORIGINAL: t0mmelise

ja, hva skal dere snupper lage til middag i dag?? [:)]

Jeg har DILLA på fisk for tiden, spist fisk 10 av 14 dager de 2 siste ukene [:D]
det har gått i salma laks, fylt laks, fylt torsk med hollandais, seibiff, fylt sei, fiskegrateng, fiskepinner [:D]
hehe.. også amandine poteter, brokkoli og smeltet smør til alle rettene [:D]

Så nå MÅ jeg bare ha tips om annen mat som kan friste meg for jeg kan fortsette å spise fisk men samboer vil ha noe annet nå [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] kanskje ikke rart?? :)

Forresten så MÅ dere som elsker lakse filet prøve salma laks skjært opp i stykker på 10 cm, steke disse i steke panna og tilsette ett beger med creme fresh og en spise skje kikkoman [:)] yammiiiiiiis :)

Hva er det??[8D]

WOK

Surret svinestek i dag, ovnsbakt laks i morgen [:D]

Jeg også ELSKER Amandinepoteter! De er de beste potetene som finnes *SLURP*

Vi skal ha stekt kyllingfilet og grønnsaker, ris og en saus..

Reiser hjem til mamma og pappa, da blir det heldigvis fisk hver dag i 5dager før min fiskehatende søster kommer hjem.. gleeeeeder meg [:D][:D] Elsker fisk, men er ikke noe flink å lage det selv.

Siren01 : Det er en sykt god lakse filet som er pakket fersk i butikken :) den heter salma laks [:)] på tine.no er det en del oppskrifter med den fisken [;)]

Escuro : jaaaa, ai nåu.. de er så god de potetene.. gode kokte, gode som potet båter ja ALT [:D]

Jeg skal ha kinamat, rester fra igår, kylling i karri! Ungene får bitte små pannekaker

Stekte karbonader og speilegg på brødskive i dag! [8D] Jeg eeeeer så lei av å skulle tenke ut middag, også er jeg møkklei av å stå å vaske kopper [:'(] Så idag blir det enkel "middag." 

åååå anne marit der traff du meg [:D] spareribs hørtes SYKT digg ut [:)]
kos dere kjempe masse [:)]

Wok her oxo [:D]

Flink du er da så spiser så mye fisk. Salma laks, hva er det!? Aldri smakt tror jeg [8D] Her blir det bakt potet idag, enkelt og greit siden sambo er på jobb! Eller koker et par poteter (gidder ikke vente på at de står i ovnen 1 time) strør over sprøsteikt bacon, revnet ost, rømme, mais og krydder...kansje ikke det sunneste men, jaja..[;)]

Back
Topp