Middag i dag dere da?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Er ingenting som frister, så kanskje deres middag frister meg - så kan jeg ha det samme[:D]

Hehe... Ingenting frister her, så vi skal ha ostesmørbrød med masse grillkrydder[:D]. Hehe.. Skal bort en tur så orker ikke styre med middag etter jobb.

Hehe... her er det ikke noe som frister, hater kjøtt for tiden. Takler det ikke[:'(]

Grønnsakssuppe er jo alltid godt[:D]
Pastasalat m/kylling eller skinke[:)]
Lasagne m/hvitløksbrød[:D]

Bare noen forslag[:)]

Ingen middagsplaner da vi skal ha leili visning midt i middagstiden[&:]

Siden snuppa har bursdag i dag, ville hun ha pannekaker og siden det er en av de få tingene hun spiser til middag så blir det pannekaker i dag[:D] 

her blir d spaghetti bolognese idag [:)]

Vet ikke, men ihvertfall ikke fisk siden vi har spist det to dager på rad [:)]

ORIGINAL: turteldue

skal ha pannekaker til lunch no..

Åhhh....mmmmmmmmmm[:)] Det fikk jeg lyst på. Med bacon! Takk for at du kom med den. Mangler lyster for tida... hehe

Her blir det Poteter, brokkoli fiske grateng til unga og fylte til meg og sambo (har besøk av min lillesøster på 10)

vi  får familie på besøk til grilling..

ORIGINAL: gladpi

her blir d spaghetti bolognese idag [:)]

samme her, til lillegutts store glede

Her blir det fiskegrateng, poteter og raspet gulrøtter [:)]

Eg veit ikkje ka vi skal ha i dag, er samboer sin tur til å skriva middagslista for veka, og han har utsett det litt [8D] Så venter i spenning [;)]

jeg skal på 4 stjerners middag i dag[:D]. Venninnegjengen har begynt med det. Vi er 6 stk som er med og dette er andre gangen. Får kylling til hovedrett i dag [:D]. 

Ble litt sen middag på oss, står å lager kjøttkaker, poteter og makaroni, i brun saus =)

ORIGINAL: *GullNr.2PåVei*

ORIGINAL: turteldue

skal ha pannekaker til lunch no..

Åhhh....mmmmmmmmmm[:)] Det fikk jeg lyst på. Med bacon! Takk for at du kom med den. Mangler lyster for tida... hehe

Oooog blåbærsyltetøy<3. Eller jordbærsyltetøy og brunost<3 Og masse smør!

Vi hadde spaghetti med kalkunkjøttboller og tomatsaus til snuppas store glede[:D]
eg spiste to små kjøttboller, masse spaghetti og ketchup[8D] Orket ikke sausen i dag merkelig nok. men tror d var fordi d var eg som stod over gryten i dag![&:]

Pannekaker høres derimot dritdigg ut! Vurderer å lage d til kvelds[;)][:D]

Jenta på 5 ønsket seg pølse og hjemmelaga potetstappe, så da ble det det..
I morgen blir det pannekaker! ( Blir jo helt frista etter å ha lest denne tråden)

Back
Topp