Middag i dag damer ?? :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vi har rester fra hjorte middagen vi hadde i går,ungene var ikkje så begeistret for det så dem har spurt om ikkje dem kunne få rømmegrøt isteden for :) Så da får na mor lage det til dem ;)

Hva skal dere ha til middag da??

vurdere sterkt å lage kyllingsalat..:) blitt mye pizza i det siste for d e d som smake godt..:P

Aner ikke. Mannen er bortreist igjen, og jeg jobber til ni. Tipper jeg kjører min hjemmelagede tomatsuppe (har delt oppskriften i forumet før) med egg og varme baguetter.
Enkelt, greit og sunt.

Vurderer pasta og kjøttboller, med brokkoli og gulrot. har prøvd på ukesvis å ordne det til middag, men innen middagstid så frister den maten lite :b var nesten byen rundt for å få tak i sånne ferdilagde poser og etter ett nydelig måltid er jeg liksom over den lysten :b

Her blei det visst nudler i stedenfor :P hehehe

Her var det mye godt. Klarer ikke bestemme meg for hva dagens middag skal bli, men spørs om det blir det samme som en av dere. )

I dag blir det medisterkaker, poteter, surkål og sjysaus tenker jeg.
Har fortsatt litt igjen etter jula, så må prøve å tømme fryseboksen for "julemat" :)

Fiskepudding,hvit saus,poteter og gulrot. Fikk lyst på det på butikken nettopp og må bare smi mens jernet er varmt når jeg endelig kan tenke meg noe fiskeliknende i disse dager :-)

Nakkekoteletter, surkål, poteter, grønnsaker og brun sus :)

Vi har spist hjemmelaget pølsegrategn :)

Her blir det hamburger og pommes frites etter bestilling fra storesøster.

Vi hadde kylling fra ferskvaren på meny og potetsalat ved siden av hehehe :)

Her ble det innkjøpt pizza, var rett og slett for sliten til å lage noe i går.
i dag ble det rett og slett skiver på meg, rester på eldste og nudler på snuppa :P

Back
Topp