Middag i dag da?

lenemor

Forumet er livet
Fredag er jo tacodag for oss. Vi har oftest standard taco med skjell, men forrige helg lagde vi fajitas med mørbrad og i tortillas, det var kjempegodt... bortsett fra at fajita-krydderet ikke blir vår favoritt med det første... det smaker jo wienerpølse av det? I dag tror jeg det blir fajitas men med taco-krydder.

Og forresten - jeg er gravid... nesten offisielt nå, jeg er 12 uker i dag, men jeg vil ikke lage en egen tråd om det, jeg er ikke klar for at alle får vite

Middag ja.. du sier noe der[&:] Jeg er så møkkalei av å finne på noe middag og ikke minst lage den[8|] Taco hørtes godt ut. Kjempe lenge siden jeg har spist det.. Mina spiser ikke det, men kanskje jeg skal lage noe annet til henne og så spiser jeg ikveld?![;)]

Må få gratulere deg med 12 uker for det, sånn i det stille.. Klem[:)]

hihi.... gratulerer....

vi skal ha hjemmelaget moussaka i dag.. pleier også ha taco i ulike varianter.. men jeg begynner å bli litt lei det..

men helt enig i at fajitas krydderet ikke er helt optimalt.. vi bruker også alltid tacokrydder..[8D]

Her blir det kylling med fløtegratinerete poteter.

Gratulerer lenemor med 12 uker tiden går ja[:)] 

[:D] takk

Vi spiser alltid taco sent vi Oslojente - Johanna er tøff, men jeg synes ikke hun behøver å prøve seg på hotte chilisauser og sterkt kjøtt ennå... dessuten er den maten ganske salt. Johanna skal få restene av gulasjen jeg lagde på tirsdag hun, for hun elsket det (og det er litt morsomt, for hun er vanligvis ikke så begeistret for kjøttmiddag)

Når vi har taco pleier jeg å lage pita brød til christian han synnes det er kjempe godt. Så har han det andre tilbehøret ved sina

ORIGINAL: lenemor

[:D] takk

Vi spiser alltid taco sent vi Oslojente - Johanna er tøff, men jeg synes ikke hun behøver å prøve seg på hotte chilisauser og sterkt kjøtt ennå... dessuten er den maten ganske salt. Johanna skal få restene av gulasjen jeg lagde på tirsdag hun, for hun elsket det (og det er litt morsomt, for hun er vanligvis ikke så begeistret for kjøttmiddag)

Hva er gulasj?[8|] tenker på den gule fuglene i barnetv jeg

Han var vel "kalt opp" etter matretten tenker jeg. Gulasj er ungarns nasjonalrett - det er løk, hvitløk og oksekjøtt i terninger som først frese og så kokes lenge (sånn at kjøttet er så mørt at det faller fra hverandre) med masse paprikapulvern (og vannn selvsagt). Jeg slang litt gulrøtter oppi også. Serverer det med hjemmelaget potetstappe, poteter eller ris.

Hehe, du er en luring du lenemor.[:D][:D]

Tja, si det du. Jeg er så gravid, vet du, at jeg stort sett tar middagen på sparket for tiden.[8D] Jeg har litt lyst på noe wokgreier kjenner jeg, men vi får se kl. fire.[;)] 

Hipp hurra for 12 uker!!!

Det feirer vi med hjemmelaget pizza[8D]

fredag er pizzadag hos oss..

gratulerer med 12 uker[:D]

Her blir det orientalsk gryte eller noe som ligner i alle fall, skulle egentlig ha det her om dagen, men da ble det middag på statoil istedet[&:] Jeg hater å finne på hva vi skal ha til middag, og jeg blir så fort matlei at hvis vi skulle hatt en fast dag med en rett hadde jeg vært lei etter 2 uker, hehe, men samboern hadde nok vært fornøyd med fast pizza og taco dag[8D][:D]

*dytter*

I dag er det Pizzadag hos oss! [:D]

Hæææææææææææææææ? Tuller du?? Så kjekt da! Gratulerer så mye!

Det er da en litt lang graviditet Lenemor....[8D] (trodde jo du brukte å ha forholdsvis korte svangerskap[;)])

Men når vi snakker om egg og forplanting kan jeg opplyse at jeg holder på å tømme kjøleskapet og skal vel ha omelett i kveld.

Morsomt å se at vi hadde pizza den dagen og skal ha pizza i dag..[:D]

Back
Topp