Middag i dag da?

Junemamma

Elsker forumet
Eg har ikkje peiling ka me ska ha. trenge litt tips. Ka du ska ha i dag??:)

Ah da har vi laga hjemmelaga kjøttkaker. Nammi. ska ha fersk brocolli te å gulrøtter,pota,rørte tyttebær å saus NAM:)

Her blir det hjemme laget lapskaus

Åh de e så godt me kylling i sursøt saus. [:)] gjør jo ikkje noe at den er fra frysedisken sikkert AKURATT like god.. [:D]

Stekt fiskepudding med salat og raspa gulrøtter. Og potet til guttungen..;)

SKA DU HA SALAT TE FISKEPUDDINGEN[;)] E DU PÅ SLANKEREN SIDEN DU IKKJE KAN SPISA POTA??[:D]

Bare meg og lillemann idag,og vi trenger å få spist opp noe gulrøtter og sopp.... så da wokker jeg det samme kyllingfile og blander i chicken thai wok krydder[:D] Og så har vi ris og kikkoman ved siden av[:D][:D]

PANNEKAKEJERN selge de det og???Kor fekk du tak i de??

ORIGINAL: Junemamma

PANNEKAKEJERN selge de det og???Kor fekk du tak i de??

Hehe ja.. Faktisk så gjør de det![:D] Vi kjøpte på Jernia! Veldig genialt spør du meg[:D]

Vet ikke helt, men det blir noe med kylling. Har to hele kyllinger, men null ideer til hva jeg skal gjøre med dem.

Tenker det blir somalisk, og så lager jeg en sausepose ved siden av til den kresne guttungen min.

Skal ikke ha noe før i kveld for barna skal til frisøren,
tar tomatsuppe og baggels til kveldsmat[:D]

genialt. eg hata å steika pannekaker. syns de tar så lang tid. går kansje litt fortere i sånn pannekakejern da :)

Adrian har bestilt pølser [:D]

Her blir det stekt fiskepudding, raspet gulrøtter og poteter.[:)]

Kyllingfilet', ris og masse grønnsaker! [:D] Her er det sunne tider for alle mann! [;)]

ORIGINAL: Junemamma

genialt. eg hata å steika pannekaker. syns de tar så lang tid. går kansje litt fortere i sånn pannekakejern da :)

Da er vi flere du![:)] 

kalkunkjøttboller, poteter, brun saus og grønnsaker.[:)]

Skal ha kinamat i dag.

Middagspølse med hjemmelaget potetmos og brun saus [:)]

Back
Topp