Middag i dag da?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg begynner komme meg etter 3 dager med omgangssyke, og har jo lyst på alt i hele butikken. Skal ikke ha alt altså  Men mannen og jenta vår må jo få litt skikkelig middag, så trenger tips. Hva skal dere ha?

tror det bare blir pølser og potetmos i dag her i huset, med litt sprøløk og ketshup. 

Gildes svenske kjøttboller m. peppersaus og potetmos

Idag blir det hjemmelaget raspeballer/komler med salt kjøtt, bacon, flesk, pølser og grønnsaker :)

Står og godgjører seg i gryta nå <3

Jeg hadde tenkt til å lage kjøttkaker i dag. Men vet ikke om det kommer hjem noen enda... Mannen skulle jobbe seint, eldste mann er hos en kamerat. Så da blir det vel noe enkelt for meg og minsten etter hvert da :)

I dag - ovnsbakt laks med masse grønnsaker og utrolige mengder hvitløk ;-D - ris
(I går, grillet torsk med tomatsaus/grønnsaksrøre og salat. - nypoteter , i morgen blir det pannestekt sei med hvitløk og grønnsaker og ovnsbakte saltpoteter.) Her i huset er det fisk 4-5 dager i uka heldigvis. Jeg elsker fisk,og takk og lov har jeg fått overbevist gubben om at fisk er nydelig. (Ungene er også utrolig glade i fisk, men det hender at de får noe kjøtt når jeg vil ha helt spesielle fiskeretter.. Altså minstemann spiser kjøtt, eldstemann elsker fiskgrytene mine,men de blir i overkant sterke for minsten..)

Back
Topp