Middag i dag, da?

helen79

Forumet er livet
Min mann skal ha Tikka Masala, det liker ikke jeg så jeg skal lage meg kyllingfilèt og gratinerte poteter med hvitløk. Namnamnamnamnam.[8D][8D][8D]

Min kjære er borte i kveld, g det er han som har penger(Begge glemte at jeg måtte ha mat i kveld), så blir dårlig med middag her i gården gitt...

kebab [8|][:D]

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: Mille84

Min kjære er borte i kveld, g det er han som har penger(Begge glemte at jeg måtte ha mat i kveld), så blir dårlig med middag her i gården gitt...

Da får du "forlange" ekstra trøst i morra, eller at du skal få bestemme hva dere skal spise[:D]

Vi skal ha ... klarer  ikke å skrive det... tar det på norsk "Kylling karri", med salat[:D]

hehe, i morgen skal vi bort, så da får vi middag der[:D]

Har akkurat ete biffstrimler i peparsaus med fløytegratinerte poteter og salat til. Sjokomousse og vaniljesaus til dessert[:)] 

Gyros her...

skal i bursdagsbesøk, så får hjemme laget pizza. Men jeg SKAL se farmen, så hvis man ikke har spist til jeg må gå så tar jeg meg noen grill-hotdogs hjemme, enkelt og greit.[:D]

Holder på å lage hjemme laget taco pizza.[;)]

Bakt potet med bacon til. Orker ikke noe som tar lang tid å lage.
Også skal jeg ha rosenkål og lett bearnaise til....mmmmm[:)]

Her skal vi ha TACO[:)]

Vi skal også ha taco[:)]

Biffsnadder og pommes frietes [:)]. Må snart begynne, skal se på finalen av Farmen [;)]

Endelig er gubben hjemme igjen!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

I kveld blir det biff, levende lys og ALT
som hører med!!!!!!!![:D][:D][:D]

vi har hatt yx-en burgerer!![:D] nam nam[:)]

Off liker ikke det jeg heller. Vet ikke hvordan det er her,men jeg spiste det på indisk resturang og ble matforgiftet pluss kyllingen var rosa. Kanskje det er godt men jeg klarer ikke tanken[:D]

Vi har spist på venezia idag. Pizza!

Back
Topp