Middag i dag da??

Ida&Linn

Gift med forumet
Hva skal dere ha?? [:D]

tortilla [:D]

hakke peiling.. må handle etterpå[:)] 

skal i middagsbesøk, pinnekjøtt[:D] (egentlig ha det i morgen som søndagsmiddag men passet ikke[:)])

ORIGINAL: a.t

skal i middagsbesøk, pinnekjøtt[:D] (egentlig ha det i morgen som søndagsmiddag men passet ikke[:)])

Vi hadde pinnekjøtt sist helg.. mmmm.. trenger ikke være jul for at det skal være driiitgodt, nei.. hihi [:D]

Gryterett,baguetter og salat [:)]

Hmm si det. Blir bare meg ikveld,så kjøper meg sikkert en pizza.

Vi skal spise på Peppes vi[8D] Er så dritt lei av å lage middag[&:]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Hmm si det. Blir bare meg ikveld,så kjøper meg sikkert en pizza.

Blir nok pizza her og ser det ut som.. sambo er offshore.. boooring.. [&:]

Her blir det grøt til ungene... Også noe godt til kvelden[8D] En god biff med fløtepoteter, kanskje....?

Vi skal lage wok. Skjærer opp mye grønsaker (gulrøtter, poteter,løk, paprika), en boks med bønnespirer oppi, en boks mais, så skjærer jeg opp kyllingfilet i biter og lager sausen som består av vann,tomatpurè, soyasaus og salt. Dette serveres med ris til. Kan ha mer oppi eller ta ut noe, bare fantasien som setter grenser! nam nam!

Min kjære skal lage hemmelaget pizza..hmmmm!
Det betyr tynn bunn og masse fyll[:D]

her blie det kyllingfileer, ris og en god salat til[:)] nam nam

Vi ska ha heimlaga biffsnadder med berne å pomfri:)
[:)]

Jeg driver og lager hjemmelaget pizza (deigen hever)
Det har vi nesten alltid på lørdager. Det blir en veldig TIDELIG pizza i dag (min kjære ville absolutt ha det nå, jeg burde sett nøyere på klokka og sagt at det ble brødmat nå, og pizza i kveld...) så det blir vel ett eller annet annet senere, entn pizzarester eller kanskje ostesmørbrød. Det er jo galsap å spise pizza klokka fire på en lørdag,for vi må jo ha noe godt på kvelden....

Her blir det oksestek..

ORIGINAL: *Stella*

Jeg driver og lager hjemmelaget pizza (deigen hever)
Det har vi nesten alltid på lørdager. Det blir en veldig TIDELIG pizza i dag (min kjære ville absolutt ha det nå, jeg burde sett nøyere på klokka og sagt at det ble brødmat nå, og pizza i kveld...) så det blir vel ett eller annet annet senere, entn pizzarester eller kanskje ostesmørbrød. Det er jo galskap å spise pizza klokka fire på en lørdag,for vi må jo ha noe godt på kvelden....

Jeg gjorde ham oppmerksom på at jeg hadde sett på klokka, og hvilke "problemer" dette skapte, så han konkluderte med at da blir det hver vår hamburger i kveld.

I dag blir det Svinekjøtt i sur-søt saus..
Med paprika, ananas, vannkastanjer og bambusskudd.. [:D]
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!

Ytrefilet av svin og fløtegratinerte poteter. Og brokkoli og gulrøtter. Og kanskje saus.. [:)] Guri nå fikk jeg lyst på sjokolade, hvorfor kjøpte jeg ikke det i stedet..[8|]

kokt laks med  mandel potet, rømme og agurk i sukkervann [;)]

Back
Topp