Middag i dag da snupper?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Ja, trenger litt inspirasjon for neste uke...[8D]

I dag skal vi ha medisterkaker, potetet og vilt saus...Tror jeg har lyst å litt grønt til, men vet ikke helt hva...

Hva skal dere ha til middag i dag da??

Vi skal på middag hos mamma [:)]
Tror vi får servert mårpølse med poteter, grønnsaker og hvit saus [:D]

har ikkje bestemt meg enda. Men det står mellom betasuppe eller pølsegrateng[:)] 

i dag blir det pastasalat, hadde fiskeboller i går, i morga blir det mest sannsynleg pannekaker og ertersuppe ( hvis eg forsatt har lyst på det da ) [;)]

Aner ikke hva vi skal lage. er helt tom for ideer[&:]

her i huset har vi ikkje hatt middag på over en uke :(((( eg e så dårlig og blir sittende med bøtta i fanget hvis eg spiser noe varmt. så her e det eneste som går ned i magen, loff med lett pålegg med agurk på, og sitronbrus og french fries chips :S

og min kjære stakkars får ikkje middag han heller. klarer jo ikkje lukta engang... han får t NØD steike seg et par egg, men uten noe annet til .. hehhe.... han begynner nok snart å gå på maccen etter jobb før han e heme :)))

åååå herregud medisterkaker hørtes godt ut nå!! fikk virkelig vann i munnen etter all julemiddagsnakket igår [8D]
tror jeg skal lage det imorgen.. kommer meg ikke på butikken nå..

Her e d sein middag. Får besøk av svigersøster.
Vi ska ha Biffsnadder med pomesfrites! Mmmmmmmm.......[:D]

Det ble til slutt pølsegryte (uten pølser) med kjøttboller og potermos gratinert med ost i ovnen og salat [:)]

Back
Topp