Middag i dag blir...

Grete71

Forumet er livet
Laksefilet med poteter, brokkoli og hollandaise-saus. [:)]

Her blir det løvbiff, bernaisesaus og ris! Mmm!

Her blir det ikke noe middag[&:]

har helt dilla på bacon, og pannekaker... :P
men hva det blir må gudene vite

Moussaka :-) Me likes.

Her står lasagnen i ovenen å gjør seg klar til meg[:D]

jeg klarte å spise ordentlig middag i dag [:D]
vi fikk besøk av besteforeldrene mine på morsiden så jeg grillet ørretfilet sammen med vårløk,paprika og sukkererter og med gourmetsalt og olivenolje [:)] KJEMPEGODT!!! :)

slo på stortromma og laga hjemmelaget fiskegrateng i dag jeg [:)]har fått torsk fra lofoten, så da smaker det alltid mye bedre[:D]

Her ble det deilig hjemmelaget kjøttsuppe med massse rotgrønnsaker (rester fra i går når vi hadde besøk) med mini flutes til...nam nam[:D]

ORIGINAL: Dalin87

Her ble det grandis [:D]

Man skal ikke undervurdere grandiosa altså:-)

hehe har to i fryseren jeg. nesten bare det som går ned som middagsmat gitt 

Jeg bråbestemte meg for å ha kveldsmat klar til sambo kommer hjem, håper han blir glad. Makaronigryte som står på menyen [;)]

Jeg fikk "krangla" meg til lasagne i dag. Hihihi... Min kjære hadde ikke så lyst på det tror jeg... tror han så for seg å måtte lage hele greia så han prøvde seg på all mulige forslag, men jeg var sååå innstilt på lasagne at han gav seg tilslutt... *knis* Ikke noe sta jeg nei? "Okay da, hvis du lager!" Var beskjeden... Seff skal jeg lage når jeg har krangla meg til det, så nå står den i ovnen og lukter deilig! [:D] 

ORIGINAL: Tre blir fire

Man skal ikke undervurdere grandiosa altså:-)
nei man skal ikke det [;)] det er jo utrolig digg, nam nam [:D]

timianfylt kylling :) fikk jeg i dag

Perfekt mann :)

http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=18243&mnu1id=1224&mnu2id=&mnu3id=

han har laget nye spennende retter til meg, etter at jeg ble gravid- man er hva man spiser :) hihi

ORIGINAL: Emmerense

ORIGINAL: Celene

timianfylt kylling :) fikk jeg i dag

Perfekt mann :)

http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=18243&mnu1id=1224&mnu2id=&mnu3id=

han har laget nye spennende retter til meg, etter at jeg ble gravid- man er hva man spiser :) hihi

What a man!

Han er fantastisk :)
Jeg fikk jordbær med sukker og melk til dessert :)
Han er helt perfekt pappa og mann :)

ORIGINAL: Emmerense

tror jeg må sende linken til min mann ;-) Jordbær er det aller beste jeg vet, men aller helst med fløte og sukker...

hihihi

jeg fikk ikke fløte- siden jeg ikke har gått turen min i dag... må passe litt på kaloriene... :/

men ellers er jeg fornøyd

Her orka jeg ikke å lage middag, bestilte kinamat, stekt ris med grønnsaker og egg[:)]

Back
Topp