Middag fredag 26. januar

fant ei oppskrift i her og nå [:-] så den må jeg prøve. Det var kyllingnachos. det så veldig godt ut [:D]

Skal reise bort til svigermor så jeg aner ikke hva som står på menyen. Men tipper hun finner frem vinflaska etter at Kian har lagt seg[8D]

Her blir d taco [:)]

I dag er det fredag, så da er det hjemmelaget italiensk pizza med tomatsaus, gouda, camenbert el brie og selbu blå.Gleder meg [:D][:D][:D]

ORIGINAL: zahra

I dag er det fredag, så da er det hjemmelaget italiensk pizza med tomatsaus, gouda, camenbert el brie og selbu blå.Gleder meg [:D][:D][:D]

Åååååhhhhh... s@tan det hørtes godt ut!!![8D]

ORIGINAL: prinsesseiben

I dag blir det taco

Vi og skal ha taco. Mmmmm.
Skal til søster og mannen.

Gleder meg villt!

I dag blir det taco

Her også [:)]
Gleder meg!!!!

lasange her.fast fredagsritualet med øl til[;)]og mord og mysterier[:D][:D]

i dag blir d fiskesuppe m hvitløksbagetter

Vet ikke hva vi skal ha jeg,men har lyst på taco eller reker[:)]

Risengrynsgrøt

ORIGINAL: Monicus

Beste som finns [:D] Har hatt det hver fredag nå i sikkert snart 2 år og blir aldri lei [;)]

ORIGINAL: Tvilling74

Vet ikke hva vi skal ha jeg,men har lyst på taco eller reker[:)]

Da blir det taco her ikveld..[8D]

Beste som finns [:D] Har hatt det hver fredag nå i sikkert snart 2 år og blir aldri lei [;)]

kan vi få oppsakrift?

Blir kjøpa pizza hær idag

i dag hadde vi wook grønnsaker, kylling biter og sur søt saus blandet med ris til

Her har vi nettop spist nachos! Vår faste fredagsmiddag[:D]

Vi skal snart lage taco, namnam. Gleder meg- er såååå sulten [:D]
(kan jo være siden jeg faktisk ikke har spist noe idag- fy på meg!!![:@])

kan vi få oppsakrift?

Er ikke så veldig avansert da...

Lager litt grov pizzadeig (nok til 2 litt store porsjonspizza):

1 1/2 dl vann
3,75 dl mel (hvetemel, byggmel, rugmel, hvete sammalt grovt)
litt salt og sukker (kanskje 1/2 ts)
En dæsj ([;)]) olivenolje
Gjær (er ikke sikker på hvor mye, men sikkert 1/2 - 1 ts)

Kjevles eller trykkes ut skikkelig tynn

Er skikkelig lat så jeg bruker ferdig pizzasaus på glass[;)] Har på litt raspet ost (kjøper som regel tysk el. hollansk gouda i Sverige; mye mer smak enn norvegia!), skiver med Camenbert el Brie og masse Selbu Blå (verdens beste blåmuggost). Var så heldig å få Pizza Pronto (elektrisk mini pizzaovn) av sambo i fjor, så vi steker en og en pizza i den og får perfekt pizza stekt på steinplate (grillelement i lokket). Strør på litt oregano eller pizzakrydder med en gang den er ferdigstekt. Og plutselig har man hver sin nydelige pizza

NB! Ikke akkurat slankekost [;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp