middag for under 100lappen

Jeg har ikke prøvd noen av de, men det har med at Rema 1000 ikke er ved oss. Men dytter[;)]

har det kommet nytt hefte??Det skal jeg få meg og straks prøve ut noe

Ja, har det kommet nytt hefte?

har ikke kommt ut noe hefte som jeg har sett.. men det er en italiensk kokk som er avbildet på rema nå... og det ligger nye oppskrifter ute på nettet..

Har ikke prøvd...men det skal jeg selvsagt! Digger det konseptet!

Da har vi prøvd vår første; spaghetti carbonara. Johanna spiste tre porsjoner - riktignok små porsjoner, men allikevel [:D]

ORIGINAL: Trillemor82

har ikke kommt ut noe hefte som jeg har sett.. men det er en italiensk kokk som er avbildet på rema nå... og det ligger nye oppskrifter ute på nettet..

Her er det sånt hefte utenfor butikken [:D]

Vi har prøvd den Pastabolle-retten, og barna eeelsket det [:)] Tenkte å prøve flere av dem til uka [:D]

Har ikke prøvd men har veldig lyst, må få hentet meg det nye heftet.

Får man det i butikken eller? Er det med full oppskrift på hvordan man skal gjøre det, eller er det bare med ingrediensene?

ORIGINAL: Ariada88

Får man det i butikken eller? Er det med full oppskrift på hvordan man skal gjøre det, eller er det bare med ingrediensene?

det er full oppskrift.. sjekk nettet.. de ligger der og.. [:D]

Ok [:)] Får jeg fikk no reklamegreier i posten fra Rema 1000, men der var det bare ingredienser [:)] Men da får jeg sjekke litt på nettet, kanskje jeg kan inspirere min samboer da [:)] Han har jo fullt opp med matlaging hver dag her nå, ikke helt hva vi er vant til.. [:-] Pleide som regel å være med. Men syns han har vært flink!

Da har vi prøvd en til - Scallopine ai funghi eller noe sånt... veldig godt, og  veldig enkelt. Hadde ikke persille, og så brukte jeg en buljongterning og kokevann fra pastaen når soppen var ferdig stekt - ble en god saus

Jeg er meget begeistret for den italienske spekeskinke. Hadde sånn involvert kylling[8D] om lørdagen. Og det var bra, men ikke nytt i min verden. Men var ikke så begeistret for den italineske bacon. Var lite smak på den. Så foretrekker carbonara med norsk bacon jeg.

Og så synes jeg det er mange gjentagelser i heftet. 2 nesten like kyllingretter og 2 kjøttbolleoppskrifter. En hjemmelaget og en med ferdige kjøttboller.
Og så er det meget u-italiensk med ferdiglaget pizzabunn!
Og så er det generelt for mye pre-fabrikert mat etter min mening.

Og så var middagene generelt dyrere enn i forrige hefte synes jeg....(så jeg er litt kritisk altså, men liker egentlig konseptet)

enig i mye av det du sier jeg Olive - men jeg velger ut det jeg synes ser spennende ut, og så prøver jeg det. Jeg synes forresten det italienske bacon var krydret og godt jeg

Jeg er heller ikke så fan av dette nye heftet som jeg var for det forrige. Her var det faktisk ingenting som fristet denne gangen.

Vi har kjøpt inn og prøvd litt nå. Funker som bare det! Men er enig med Olive om at det var lite variasjon i dette heftet. Men det jeg har laget funket!

Har ikke testet ut noe enda, er bare jeg som liker italiensk mat i fam.
Men hadde kyllingfile med fersk pasta og kyllingsaus forje dagen nam nam det kan jeg anbefalle

jeg har fortsatt ikk etestet oppskriftene jeg. men er enig med deg olive.. at jeg syns det var lite variert.. og mye dyrerer enn siste kokk.. men.. noen av dem skal jeg teste ut for det. som den med italienske kjøttboller. og spaghetti..[:)]

Back
Topp