middag etter barnehagen...

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Spiser barna middag etter barnehagen? Her gidder hu ikke spise noe særlig, sikkert mett etter frukt og brødskive... Hu spiser kanskje 2-3 skjeer av maten sin også er hu ferdig... Men hu spiser en brødskive før hu legger seg da..
Bare synes det er så kjedelig at hu aldri gidder spise middag etter bhg. For i helgene spiser hu betraktlig mye mere middag når vi har det.. Eller dersom hu er hjemme i uka.

Mannen min heter jenta i bhg etter jobb, ca kvart på 4, og da er middagen klar til de kommer hjem. Det blir også kveldsmaten til ungene.

nå har ikke jeg bhg-barn enda..men jobber i bhg,
og hos oss er vi obs på og ikke spise 2.måltid for seint på dagen - slik at barna kan være litt sultne når
middagen skal på bordet !
pluss at di dagene vi har varmmat i bhg - så har vi d til 1.måltidet...

Er som regel sulten som en ulv da hun kommer fra hagen og spiser som regel veldig veldig godt! [:)]

jo da, det hadde gått ann det..
Men egentlig synes jeg hu kunne spist mindre til frukt... hvis hu spiser både brødskive og frukt så skjønner jeg hu blir mett... Får høre med dem hvor mye hu spiser til frukten osv..

ORIGINAL: Sun_shine

jo da, det hadde gått ann det..
Men egentlig synes jeg hu kunne spist mindre til frukt... hvis hu spiser både brødskive og frukt så skjønner jeg hu blir mett... Får høre med dem hvor mye hu spiser til frukten osv..

ja ofte holder d med bare frukt til 2.måltidet i bhg !

ja, vi har middag alt mellom 16 og 18.. i tillegg er det kveldsmat kl 19.. han MÅ ha det, ellers blir det kluss i rutinene hans.. har et lite vanedyr [:D]
På fredager har vi bare skive til middag, og så spiser vi sen middag foran tv'n.. pizza, taco eller noe annet snadder [:)]

Her kaster Mina seg over middagen og den skulle helst vært ferdig med en gang hun kommer inn døra fra bhg[;)] Hun har alltid vært middagsmennekse. Spiser ofte 2 posjoner.

her er middagen kveldsmaten, ikke alltid hu spiser noe og hun spiser aldri middag og kvelds så da har vi senere middag[:)]

Ungene får ikke middag fort nok, når de kommer fra barnehagen.
De spiser frukt og en halv skive eller yoghurt klokka 15 og middagen klokken 16.30. De spiser veldig godt begge to.
Kveldsmat kl 19.

ORIGINAL: funnybunny85

nå har ikke jeg bhg-barn enda..men jobber i bhg,
og hos oss er vi obs på og ikke spise 2.måltid for seint på dagen - slik at barna kan være litt sultne når
middagen skal på bordet !

pluss at di dagene vi har varmmat i bhg - så har vi d til 1.måltidet...

Er ikke det litt vanskelig iom at barna sikkert blir hentet over en 2-3 timers periode? Hos oss spiser de fruktmåltidet i 14-15 tiden, vet ikke om det er "vanlig" eller ikke jeg [:)]

Snuppa spiser middag etter bhg ja, varierer om hun spiser lite eller mye.

Back
Topp