MIDDAG! Det er snart helg

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Helga er snart her og det er tid for god mat i mangen hus [:D] Hva sår på menyen hos dere i dag/kveld?

Har ikke helt bestemt meg men muligens biff av ytrefilet,ovnsbakte poteter eller hjemmelaget fløtegratinerte poteter med hvitløk,stekt mais,kokt brokkoli å en rosépepper saus [:)]

Vi skal ha chilli-scampi - deilig! Og så har jeg en alkoholfri hvitvin som jeg syns er ganske god Ariel. Kanskje det blir i solen på altanen.

En god helg til alle!

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Helga er snart her og det er tid for god mat i mangen hus [:D] Hva sår på menyen hos dere i dag/kveld?

Har ikke helt bestemt meg men muligens biff av ytrefilet,ovnsbakte poteter eller hjemmelaget fløtegratinerte poteter med hvitløk,stekt mais,kokt brokkoli å en rosépepper saus [:)]

mmmmm..... høres jo kjempe godt ut! her blir det bare noe lettvint.... har ikke bestemt meg enda.... er alene hjemme med sønnen i dag, så det blir ikke store kokkekunstene som utføres.

her blir de nåkk bare ferdi pizza=) sambo e på sjøen ,e så kjedli å lage masse mat bare te me å lille gutten min=)vi har jo seff middag nesten hver dag men ikke nåkke mer avansert en fiskebolla å sånn=)

Back
Topp