Middag 1 Påskedag

Vi skal i selskap, så får pizza og kake. 2. dag lager vi lammestek og så blir det fruktsalat med krem til dessert :-)

Vi er så kjedelige at vi skal ha pannekaker i dag :p middag og dessert i en og samme rett :p har vært borte til middag både i torsdag, lørdag og skal på mandag så i dag blir det hjemmekos ;)

Lapskaus.
Og idag feirer vi trippel bursdag i hus, så her blir det kaker og forskjellig til dessert. :D

Tror det blir gryterett av noe slag og muligens jeg lager brownie etterpå. Sjeldent vi har dessert ;)

Vi skal på middag til svigers og spise biff med fløtegratinerte poteter og godt tilbehør:) gleder meg:)
Vet ikke om det er noe dessert:)

Jeg skal på kveldsvakt så vet ikke hva gubben har planlagt til seg og mini. Hadde påskemiddagen palmehelgen da jeg hadde fri :-)

I dag slår vi til med fiskepinner til middag ;) Vi spiser ikke noe spesielt hverken påske eller i romjula. Er kun julaften og nyttårsaften, og 17 mai vi har fast tradisjon på mat :)

Jeg jobber langvakt i dag, så det blir enkel middag når jeg kommer hjem fra jobb. Kyllingfilet med krydder og grønnsaker i stekepose i ovnen står på menyen :) Brownies med is til dessert dersom samboer ikke har spist opp restene fra i går :P - og hvis han har det, så smekker jeg sammen en bananmilkshake, for det har jeg hatt lyst på i flere dager nå!

I dag skal vi ha oksestek til middag tenkte jeg. Den har ligget i fryseren siden jul, så på tide den blir mat nå.
Til dessert blir det en kilo smågodt :knegg:

Pappa lager hjemmelaget kjøttkake. Usikker på om han serverer dessert, men hvis ikke så stikker vi innom kiosken så jeg får meg en softis <3

Her blir det skinkesteik, ovnstekte potetbåter og brokkoli :) Til dessert blir det vel å få spist opp all påskegodisen :P

Back
Topp